ΔΟΚΙΜΗ: HONDA CR-V 1.5 VTEC TURBO

Η 5η γενιά του δημοφιλούς SUV είναι ένας πολίτης του κόσμου: κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, υιοθετεί αμερικανική αισθητική και προσφέρει οδηγικά χαρακτηριστικά με ευρωπαϊκή αύρα

  • -
  • -
Ισχύς173 PS
Ροπή220 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h9,3 sec
Κατανάλωση μ.κ.7,4 lt/100km
Εκπομπές CO2167 gr/km
με μια ματιά

Η 5η γενιά του μεσαίου ιαπωνικού SUV βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Civic, κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και κάνει το αποφασιστικό βήμα προς τους τούρμπο βενζινοκινητήρες αλλά και την υβριδική τεχνολογία.

Το Honda CR-V πρωταγωνιστεί στο κουρμπέτι των SUV από το 1995 και ήταν εξαρχής και πάντα προσανατολισμένο στον οικογενειάρχη που αναζητά ποιότητα και απόδοση, μα κυρίως κορυφαία πρακτικότητα. Γι’ αυτό άλλωστε είναι ένα από τα πιο δημοφιλή SUV παγκοσμίως, με τις περισσότερες αθροιστικά πωλήσεις στην κατηγορία από το 2013 μέχρι σήμερα. Το λανσάρισμα της ολοκαίνουριας 5ης γενιάς στην ελληνική αγορά γίνεται με τον 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενο VTEC, ενώ το κενό των εκδόσεων diesel θα καλύψει από το 2019 το CR-V Hybrid.

ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ GOCAR: ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΡΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΣΚΙΤΣΑ MANGA ΜΕ ΤΟ HONDA CIVIC

Σχεδιαστικά το νέο CR-V ακολουθεί τα αμερικανικά πρότυπα και γενικά αρέσει. Τη ματιά σου κεντρίζει κυρίως το εντυπωσιακό εμπρός μέρος όπου κυριαρχεί το χρώμιο, ενώ πίσω οι απόψεις διίστανται καθώς σε πολλούς αρέσουν τα ιδιαίτερα φώτα ενώ άλλοι το βρίσκουν κάπως ογκώδες και φορτωμένο στο μάτι.



Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν σημεία που επιδέχονται κριτικής. Η σχεδίαση είναι μοντέρνα, τα υλικά και η συναρμογή προσεγμένα σε ποιότητα, η θέση οδήγησης ψηλή και βολική, ο εξοπλισμός πλούσιος και οι χώροι απλά κορυφαίοι. Πέντε ενήλικες απολαμβάνουν άπλετη ευρυχωρία και απαράμιλλη πρακτικότητα. Την τελευταία ενισχύουν το συρόμενο πίσω κάθισμα με πλάτες που ρυθμίζονται σε κλίση και αναδιπλώνονται με μια κίνηση (τραβώντας τους δύο μοχλούς στο πορτμπαγκάζ), το αυτόματα ανοιγόμενο πορτμπαγκάζ (με την κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα), οι πόρτες που ανοίγουν διάπλατα βοηθώντας στο μπες - βγες και οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα. Ειδικά κάτω από το εμπρός υποβραχιόνιο μπορείς να χωρέσεις μέχρι και λάπτοπ, αλλά και να διαμορφώσεις τον αποθηκευτικό χώρο όπως σε βολεύει με το ραφάκι που σύρεται και τοποθετείται σε διάφορες θέσεις.

Επίσης πολύ σημαντικό: για πρώτη φορά το CR-V διατίθενται και σε επταθέσιες εκδόσεις. Τεράστιος είναι και ο χώρος αποσκευών με μεγάλο άνοιγμα, διπλό πάτωμα και όγκο 561 λίτρων, νούμερο που εκτινάσσεται στα 1.756 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, διάταξη που προσφέρει εντελώς επίπεδο δάπεδο. Είναι χαρακτηριστικό πως μπορεί να χωρέσει ακόμη και όρθιο ποδήλατο, ενώ πολύ καλή τιμή είναι και τα 150 λίτρα χωρητικότητας στην 7-θέσια έκδοση.



Πίσω από το τιμόνι ο οδηγός απολαμβάνει άνεση και σωστή στήριξη από το αναπαυτικό κάθισμα, έχει εμπρός του έναν όμορφο ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων και δεξιά του, στο κέντρο του ταμπλό, την οθόνη αφής 7’’ του infotainment Honda Connect. Το τελευταίο είναι σημαντικά βελτιωμένο σε λειτουργία και συμβάλλει στην πολύ καλή εργονομία, αν και το μενού του συνεχίζει να χρειάζεται εξοικείωση. Στάνταρ από τη βασική έκδοση είναι και το σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης eCall.

Το SUV της Honda διακρινόταν πάντα και στο δρόμο. Κάτι που ισχύει και για τη νέα γενιά. Πρωταγωνιστής είναι ο γνωστός από το Civic βενζινοκινητήρας 1.5 VTEC Turbo. Αποδίδει 173 ίππους (193 στην αυτόματη έκδοση CVT) και 220 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα εξαιρετικό σε αίσθηση και λειτουργία χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο κινητήρας είναι σκέτη αποκάλυψη. Εξαιρετικά ελαστικός από πολύ χαμηλά, με πλούσια ροπή και δύναμη σε όλη την κλίμακα των στροφών, χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο SUV των 1.520 κιλών: 9,3 sec για το 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 211 km/h! Και όλα αυτά, με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται σε χαμηλά 9άρια (Honda: 7,3 lt/100 km - πρότυπο WLTP), ενώ αν δείξεις αυτοσυγκράτηση και εκμεταλλευτείς τη ροπή, μπορείς να δεις ακόμη και κάτω από 7! Νούμερα που πλησιάζουν αρκετά diesel SUV με αντίστοιχη απόδοση αλλά υποδεέστερα σε επιδόσεις!



γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Απόδοση κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Κατανάλωση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Χώροι & πρακτικότητα
  • Εξοπλισμός άνεσης & ασφάλειας
  • Ποιότητα κατασκευής
ξινά
  • Μενού infotainment
  • Τσιμπημένη τιμή

Η δεύτερη αποκάλυψη έρχεται από το στιβαρό πλαίσιο. Ακουμπάς πάνω του, σημαδεύεις με το άμεσο τιμόνι και απολαμβάνεις αποτελεσματικότητα, ασφάλεια αλλά και ευχάριστη εμπειρία οδήγησης. Το καλοστημένο CR-V, από τη μία σου δίνει τρομερή εμπιστοσύνη για να επιτεθείς σε διαδρομές με συνεχείς στροφές, από την άλλη περνά πάνω από ανωμαλίες και κακοτεχνίες όπως αρμόζει σε ένα premium SUV. Και αυτό χάρη στην ανάρτηση που είναι όσο σφικτή χρειάζεται για να συμβάλλει στον άριστο έλεγχο του αμαξώματος και όσο ενδοτική απαιτείται για να προσφέρει κορυφαίο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης.

Στην άριστη οδική συμπεριφορά συμβάλλει και το σύστημα Agile Handling Assist, που φρενάρει στιγμιαία τους εσωτερικούς τροχούς στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Στην ασφαλή οδήγηση κύριο λόγο έχει το στάνταρ πακέτο τεχνολογιών Hοnda Sensing που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος (CMBS), αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (TSR), υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKAS) και έξυπνα προσαρμοζόμενου cruise control (i-ACC). Στα θετικά προσθέστε και τα φρένα που έχουν δύναμη και αντοχή.



Εκτός δρόμου, η έλλειψη τετρακίνησης δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ταρζανιές. Παρόλα αυτά το μεγάλο ύψος από το έδαφος (191 mm) και τα Brisgestone Dueler H/L 33 (235/60 R18) που λειτουργούν αρκετά καλά και στο χώμα, είναι σύμμαχοι του οδηγού στην αναζήτηση light περιπέτειας. Καλοδεχούμενη και η ύπαρξη ρεζέρβας (έστω και ανάγκης), αλλά και η σχεδίαση των θυρών που φτάνουν μέχρι κάτω, καλύπτοντας τα μαρσπιέ έτσι ώστε να μην λερώνεσαι στο μπες-βγες μετά από λασπωμένες διαδρομές. Τέλος, κι εδώ η ανάρτηση εντυπωσιάζει με την άνεση που προσφέρει.

συμπέρασμα

Ενισχυμένο στις παραδοσιακές αξίες της ποιότητας, της πρακτικότητας και των δυναμικών χαρακτηριστικών - στοιχεία που το έκαναν παγκόσμιο best seller - εμπλουτισμένο με τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου 1.500άρη VTEC και με τη σφραγίδα “Made in Japan”, το νέο CR-V εντυπωσιάζει ως σύνολο αλλά και σε κάθε τομέα ξεχωριστά.

VIDEOS

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO 2018

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...