Δοκιμή: Volkswagen Golf GTI TCR ή Honda Civic Type R;
Δύο κορυφαία hot hatch – Μια επιλογή: Ποια είναι η δική σου;
- -
- -
Η κατηγορία των hot hatch τα τελευταία χρόνια σφύζει από ζωντάνια, κόντρα στη μόδα των SUV και την έμφαση στην οικονομία. Η Honda με το Civic Type R απέδειξε πως η κορυφαία ισχύς ή η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητα για να καθίσεις στο θρόνο της κατηγορίας. Από την άλλη, η Volkswagen αποτελεί παραδοσιακή δύναμη και δεν έκατσε με σταυρωμένα χέρια, δίνοντας μια τονωτική ένεση ‘TCR’ στο Golf GTI. Εσείς, σε ποια σχολή ανήκετε; Αφού διαβάσετε τις δοκιμές, πατώντας στις εικόνες του κάθε μοντέλου, πείτε μας τι επιλέγετε στο poll που ακολουθεί.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 2.0 VTEC TURBO |
ΙΣΧΥΣ | 320 PS |
ΡΟΠΗ | 400 Nm |
0-100 km/h | 5,7 sec |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 7,7 lt/100 km |
Το πέμπτο Type R στην ιστορία του Civic ανεβαίνει σε ισχύ στους 320 ίππους αλλά επιμένει στην κίνηση εμπρός και στο χειροκίνητο κιβώτιο. Πολεμικό σε εμφάνιση και χαρακτήρα και ψαγμένο στην παραμικρή λεπτομέρεια, τόσο που θες να το οδηγείς συνέχεια και για πάντα. Όσο απόλυτο θες για σπορ οδήγηση σε επαρχιακές διαδρομές ή σε πίστες, αλλά και αρκετά πολιτισμένο για καθημερινή χρήση και ταξίδια.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 2.0 TSI |
ΙΣΧΥΣ | 290 PS |
ΡΟΠΗ | 380 Nm |
0-100 km/h | 5,6 sec |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 6,7 lt/100 km |
Με τεχνογνωσία από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού, το TCR δεν είναι απλά το ισχυρότερο Golf GTI που κατασκευάστηκε ποτέ… Μπορεί να χαρακτηριστεί ως το κορυφαίο όλων των εποχών; Δύσκολο ερώτημα, ειδικά αν βάλουμε στην εξίσωση το εξαιρετικό Clubsport που είχε παρουσιαστεί πριν από μερικά χρόνια. Σε κάθε περίπτωση το TCR στο αμάξωμα του Golf MK7.5 αποτέλεσε τον ιδανικό επίλογο της γενιάς του. Χωρίς να απομακρυνθεί από τη φιλοσοφία του GTI πλησίασε και ξεπέρασε τον ανταγωνισμό σε επίπεδο επιδόσεων.