Δοκιμή: Peugeot 208 - Σε βενζίνη, diesel ή ηλεκτρικό;
Δοκιμάζουμε τις τρεις εκδόσεις του 208 που έχει η κάθε μία το δικό της ενδιαφέρον
- -
- -
Το Peugot 208 έρχεται με βαρύτιμους τίτλους στην τροπαιοθήκη του Car of The Year 2020 στην Ευρώπη αλλά και Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα να διεκδικήσει με αξιώσεις το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.
Δίχως άλλο διακρίνεται για τη μοντέρνα σχεδίαση, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, με το καινοτόμο i-Cockpit και τα προηγμένα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης.
Πλήρης είναι και η γκάμα των κινητήρων του, με βενζίνης, diesel αλλά και ηλεκτροκίνητη έκδοση. Κάθε μία έχει τις αρετές και το σίγουρο είναι το θα καλύψουν τις ανάγκες κοινού με διαφορετικές ανάγκες.
Πιο κάτω μπορείτε να διαβάσετε τις δοκιμές τους πατώντας πάνω στα ονόματα των μοντέλων ή στις φωτογραφίες τους. Τέλος, πείτε μας τι επιλέγετε στο poll που ακολουθεί.
Δημιουργική εξωστρέφεια που ομορφαίνει τους δρόμους και την ζωή του οδηγού, γαλλική αποτελεσματικότητα στο δρόμο και στην αισθητική και τεχνολογικός πλουραλισμός εκφράζονται μέσα από το νέο 208.
Η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του 208 προσφέρεται αποκλειστικά με το σύνολο των 100 ίππων, συνδυάζοντας χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία, αλλά και όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη νεότερη γενιά του γαλλικού σούπερμινι.
Το σουπερμίνι της Peugeot έχει μια πληρέστατη γκάμα επιλογών: βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό. Στην περίπτωσή μας, την κίνηση δίνει αποκλειστικά ένας ηλεκτροκινητήρας που δίνει μια νέα διάσταση στις αρετές του 208.