Δοκιμή: Skoda Scala - Φυσικό αέριο CNG ή βενζίνη;
Το Skoda Scala δεν διακρίνεται μόνο για την πρακτικότητα, την ευρυχωρία και τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά, αλλά και την πληθώρα κινητήριων συνόλων με τα οποία προσφέρεται.
- -
- -
Η Skoda έχει εμπλουτίσει τη γκάμα της προσφέροντας πλέον πληθώρα μοντέλων και έχοντας αξιοσημείωτη παρουσία στις σημαντικότερες και πιο εμπορικές κατηγορίες. Σε αυτή των μικρομεσαίων, έκανε θεματική είσοδο με το Scala, το οποίο και συνδυάζει δυναμικά, ποιοτικά χαρακτηριστικά με πρακτικότητα και ευρυχωρία, αλλά και με στοιχεία όπως η απόδοση και οι μοντέρνες τεχνολογίες.
Ιδιαίτερη μνεία, όμως, πρέπει να γίνει και για το γεγονός ότι προσφέρεται με μία πλήρης γκάμα κινητήριων συνόλων. Με ακριβώς ίδιο κόστος κτήσης (18.900 ευρώ) και το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, μπορεί κανείς να αποκτήσει την έκδοση της βενζίνης και του φυσικού αερίου. Κάθε είδος καυσίμου έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Ο βενζινοκινητήρας υπερισχύει σε απόδοση, ενώ ο αντίστοιχος του φυσικού αερίου σε οικονομία, αλλά και φυσικά κόστος καυσίμου.
Στο GOCAR δοκιμάσαμε το Skoda Scala G-TEC με τους 95 ίππους και τo Skoda Scala 1.0 TSI με 116 PS. Πατήστε πάνω στο όνομα ή τη φωτογραφία για να διαβάσετε τη δοκιμή κάθε έκδοσης και μην ξεχάσετε να μας απαντήσετε στο poll, στο κάτω μέρος του άρθρου, ποια από τις δύο προτιμάτε.
Λόγω του αυξημένου βάρους και της μικρότερης ισχύς είναι ελαφρώς πιο αργό σε σχέση με τη βενζινοκίνητη εκδοχή. Παρόλα αυτά, οι επιδόσεις του είναι καλές για την κατηγορία, με το σύνολο των 1.000cc να διακρίνεται για την ελαστικότητα του. Η προτίμηση του στις μεσαίες στροφές είναι εμφανής, ενώ μόνο στις χαμηλές θα διακρίνει κανείς μία αδυναμία.
Ο 3κυλινδρος χιλιάρης είναι εδώ με 115 ίππους και έχει να κινήσει μια ελαφριά αλλά στιβαρή κατασκευή για να απολαύσεις την απόδοση. Επιδόσεις και οικονομία είναι στα δεδομένα που υπόσχεται και πραγματοποιεί. Σε χαρακτηριστικά, προθέσεις και εικόνα το Scala κερδίζει τις εντυπώσεις, κάτι που συνεχίζει όταν βρεθείς με το τιμόνι στα χέρια.