Δοκιμή υβριδικό SUV: Ford Puma 48V ή Suzuki Vitara 48V;
Η τεχνολογία Mild Hybrid ρίχνει κατανάλωση και ρύπους, αφήνοντας ανέγγιχτα τα προτερήματα των σύγχρονων SUV
- -
- -
Χωρίς μεγάλες μπαταρίες που προσθέτουν βάρος, επηρεάζοντας αρνητικά κατανάλωση και οδική συμπεριφορά, τα αυτοκίνητα με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt κερδίζουν έδαφος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα δύο B-SUV, το Ford Puma και το Suzuki Vitara.
Στο GOCAR τα δοκιμάσαμε και αναφέρουμε αναλυτικά όσα βιώσαμε σχετικά με την κατανάλωση, την οδική συμπεριφορά και την άνεση που προσφέρουν. Εσείς, ποιο από τα δύο προτιμάτε; Αφού διαβάσετε τις δύο δοκιμές, πείτε μας τι επιλέγετε στην ψηφοφορία που ακολουθεί.
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS
Hybrid
Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0
EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που
παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη,
το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας
σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt. Ενέργεια που
συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα.
Suzuki Vitara 1.4 129
PS Hybrid
Το πέρασμα των συστημάτων mild hybrid στην εποχή των
48 Volt φυσικά δεν μπορούσε να αφήσει την ιαπωνική εταιρία με
σταυρωμένα χέρια. Οι μηχανικοί της άδραξαν την ευκαιρία και,
προσαρμοζόμενοι άριστα στις απαιτήσεις της εποχής, συνδύασαν κάτω
από το καπό του Vitara την τεχνολογία Hybrid 48V με το διαμάντι που
ακούει στην ονομασία 1.4 Boosterjet.