Δοκιμάζουμε 5+1 κόμπακτ SUV με αυτόματο κιβώτιο

Οι μικρές διαστάσεις και τα crossover χαρακτηριστικά, συνδυάζονται ιδανικά με αυτόματο κιβώτιο καθιστώντας τα συγκεκριμένα SUV άνετα και πρακτικά

  • -
  • -

Tα κόμπακτ σε διαστάσεις SUV κερδίζουν την αγοραστική… μερίδα του λέοντος, αφού πέρα από τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά πρακτικά. Το επίπεδο άνεσης που προσφέρουν είναι υψηλό και στην περίπτωση των αυτόματων εκδόσεων αυξάνεται ακόμα περισσότερο! Ειδικά για όσους μετακινούνται περισσότερο στην πόλη, το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης είναι εν τέλει το πλέον ενδεδειγμένο.

Παρακάτω συγκεντρώσαμε τις δοκιμές από έξι συνολικά κόμπακτ crossover, τα οποία και εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο. Με το καθένα από αυτά να διαθέτει διαφορετική τεχνολογία, αλλά κοινό παρονομαστή το υψηλό επίπεδο άνεσης. Αφού διαβάσετε τις σχετικές δοκιμές, στο τέλος μπορείτε να ψηφίσετε ποιο κερδίζει την προτίμηση σας.

 

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid CVT

Ανανεωμένο στα σημεία και στην ουσία, με mild hybrid σύστημα για περισσότερη οικονομία και νέο κιβώτιο που αναβαθμίζει σημαντικά τον έτσι και αλλιώς άνετο και ευχάριστο χαρακτήρα του.

 

Ford Puma 1.0 Ecoboost 125 PS DCT

Με πρόσφατο όφελος το 7άρι DCT, το Puma θα κερδίσει όσους είχαν πειστεί από την πρόταση της Ford στα Β-SUV, αλλά έστρεφαν αλλού στην αναζήτηση αυτόματου.

 

Suzuki Vitara 1.4T Hybrid 48V Allgrip Auto

Δοκιμάζουμε την ήπια υβριδική έκδοση του Suzuki Vitara, με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους τέσσερις τροχούς, αλλά και το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων. Μήπως πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο πακέτο;

 

Nissan Juke 1.0 DIG-T DCT7

Το Nissan Juke αναβαθμίστηκε και εκσυγχρονίστηκε, χωρίς όμως να χάσει την αύρα της διαφορετικότητας που το χαρακτήριζε από την πρώτη μέρα που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

 

Opel Crossland 1.2T 130 PS AT6 

Σύμβολο πρακτικότητας και ευκολίας για να χαρακτηριστεί ο καθημερινός φίλος στα B-SUV, βελτιώνεται και ταυτόχρονα αποκτά τη γοητεία που του χρειαζόταν.

 

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115 PS DSG

Το μικρό SUV στη γκάμα της Volkswagen είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Polo, στο οποίο βασίζεται και διατίθεται σε δυο εκδόσεις (Life & Style) με κίνηση στους εμπρός τροχούς, κινητήρες βενζίνης 1.0 TSI και diesel 1.6 TDI και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...