Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 140 PS Acenta C-Look: Πολυτέλεια με κάτω από 22.000 €
Ο αδιαμφησβήτητος βασιλιάς και δημιουργός της κατηγορίας των C-SUV φέρνει νέα value for money έκδοση εξοπλισμού και σε συνδυασμό με τον 1.300άρη βενζινοκινητήρα των 140 ίππων προσφέρει όλα όσα θα μπορούσες να ζητήσεις
- -
- -
με μια ματιά
Όταν ο κατασκευαστής ξέρει τι να προσφέρει, το success story συνεχίζεται με όλο και πιο δελεαστικές προτάσεις. Τι εστί Acenta C-Look; Όλα όσα έκαναν το Qashqai best-seller σε ωραίο περιτύλιγμα και με τιμή… Black Friday! Τι άλλο να ζητήσεις;
Η νέα γενιά του Qashqai μπορεί να παρουσιάστηκε, αλλά η
Nissan φροντίζει το
πολυαγαπημένο σε κοινό και κριτικούς μοντέλο της να παραμένει στην
κορυφή των επιλογών όσων ψάχνουν να αξιοποιήσουν σε μέγιστο βαθμό
και το τελευταίο ευρώ που θα επενδύσουν σε ένα καινούργιο
αυτοκίνητο. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο δημιουργήθηκε και η έκδοση που
έχουμε σήμερα στα χέρια μας, η επονομαζόμενη και Acenta C-Look, η
οποία προσφέρει όλα τα καλούδια της ήδη συμφέρουσας Acenta –
αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων NissanConnect με οθόνη αφής
7 ιντσών, συνδεσιμότητα Android Auto/ Apple CarPlay και κάμερα
οπισθοπορείας – συν το κάτι παραπάνω. Τι είναι αυτό το κάτι
παραπάνω; Μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ράγες
οροφής και σύστημα πλοήγησης.
Και εκεί που διαβάζουμε την λίστα εξοπλισμού και λέμε «Καλά όλα
αυτά. Από τιμή όμως τι γίνεται; Δεν ανεβαίνει πολύ;», φτάνουμε στο
κόστος και διαβάζουμε 23.790! Τα καλά νέα όμως δεν τελειώνουν εκεί,
γιατί χάρη στην προωθητική ενέργεια που βρίσκεται σε ισχύ αυτή την
στιγμή, το κόστος του συγκεκριμένου μοντέλου διαμορφώνεται
στις 21.790 ευρώ. Με κάτω από 22.000, το
Qashqai Acenta C-Look προσφέρει όλα όσα προαναφέραμε, και μάλιστα
σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό 1.300άρη των 140 ίππων και
χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Για όσους τώρα θέλουν να ανεβούν ένα σκαλοπάτι τόσο σε επιδόσεις
όσο και σε άνεση οι ανώτερες εκδόσεις με τον 1.300άρη turbo των 160
ίππων κάτω από το καπό θα τους έρθουν κουτί. Με τιμή που δεν
ξεπερνά τις 27.000 ευρώ (26.890) ελέω της
έκπτωσης, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν την έκδοση
1.3 160PS Acenta C-Look, που συνδυάζει τον ισχυρότερο κινητήρα της
γκάμας με το αυτόματο κιβώτιο DCT και παράλληλα προσφέρει όλα τα
«καλούδια» που αναγράφονται παραπάνω.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ
ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ NISSAN QASHQAI 1.3T 160 PS
DCT
γλυκά
- Σχεδίαση
- Εξοπλισμός
- Κινητήρας
- Οδική Συμπεριφορά
- Εργονομία
- Χώροι
- Κατανάλωση
- Αναλογία κόστους-εξοπλισμού
ξινά
- Χρειάζεται εξοικείωση με το σύστημα Hill Assist ώστε να ξεκινήσεις την σωστή στιγμή
Όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι, το Qashqai διακρίνεται για τον εκδρομικό του χαρακτήρα, με άνετη άλλα παράλληλα στιβαρή αίσθηση, ενώ η απόσταση από το έδαφος μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον ικανοποιητική, επιτρέποντας την εξερεύνηση και σε off-road διαδρομές με καλό χώμα. Σε αυτό το κομμάτι, το μόνο που μπορεί να το περιορίσει είναι η 2κίνητη διάταξη του, αλλά γι’ αυτό το λόγο υπάρχουν και οι πετρελαιοκίνητες τετρακίνητες εκδόσεις.
Εντός των τοίχων της πόλης δεν πρόκειται να σε δυσκολέψει, με
τον μαλακό συμπλέκτη και τον ροπάτο βενζινοκινητήρα να αποτελούν
σύμμαχο στα σταμάτα-ξεκίνα, ενώ συστήματα όπως το hill assist
έρχονται για να σε βγάλουν από την αγχώδη θέση που μπορεί να σε
φέρει ένα χειροκίνητο SUV σε μια ανηφόρα. Έχοντας πει αυτό, πρέπει
βέβαια να αναφέρουμε πως η συγκεκριμένη λειτουργία απαιτεί
μία περίοδο προσαρμογής, καθώς φάνηκε να καθυστερεί
ελαφρώς να απελευθερώσει τα φρένα, με αποτέλεσμα να πρέπει να
συμπλεκτάρεις για λίγο περισσότερη ώρα πριν προχωρήσεις προς τα
εμπρός.
Δύσκολα θα μείνει κάποιος παραπονεμένος από τους χώρους που
προσφέρει το ιαπωνικό C-SUV, με τα καθίσματα τόσο της πρώτης, όσο
και της δεύτερης σειράς να μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα δύο
μεγαλόσωμους επιβάτες, ενώ το στρίμωγμα και ενός τρίτου στη μέση
των πίσω καθισμάτων είναι εφικτή με ελάχιστες παραχωρήσεις.
Τα 430 lt του χώρου αποσκευών μπορούν να γίνουν
1.598, εάν πέσουν τα καθίσματα, ενώ οι ράγες οροφής της έκδοσης που
έχουμε στα χέρια μας, κάνουν την προσθήκη μπαγκαζιέρας, εύκολη
υπόθεση. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο
εσωτερικό προσδίδουν μία πιο premium αύρα, ενώ το σύστημα
πλοήγησης αποτελεί πάντα μια εύχρηστη προσθήκη.
Το Nissan Qashqai, 4 χρόνια μετά την παρουσίαση της 2ης γενιάς του, καταφέρνει να μένει επίκαιρο, προσφέροντας όσα ζητούν οι καταναλωτές σε ένα value for money πακέτο, με εντυπωσιακή εμφάνιση και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που επιβάλλεται να έχει κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο σήμερα. Τι εστί λοιπόν Qashqai Acenta C-Look; Η απάντηση της Nissan στον όρο «προσιτή πολυτέλεια».
συμπέρασμα
Το Nissan Qashqai Acenta C-Look αποτελεί ίσως την χρυσή τομή ανάμεσα στο χαμηλό κόστος κτήσης και τον πλούσιο εξοπλισμό. Κάτι που επιτρέπει στον κυρίαρχο της κατηγορίας να παρατείνει τη διαμονή του στην κορυφή. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.300 cc δεν πρόκειται ποτέ να σου φανεί λίγος, κάτι που ενισχύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του μοντέλου, με την μετακίνηση εντός ή εκτός πόλης να μοιάζει εύκολη υπόθεση. Και όλα αυτά την ώρα που η κατανάλωση βρίσκεται πάντα σε πολύ χαμηλά επίπεδα σε σχέση με το μέγεθος του οχήματος.