Δοκιμάζουμε 3 Peugeot 2008: Βενζίνη, Diesel και Ηλεκτρικό
Το premium Β-SUV της Peugeot ξεχωρίζει για πολλούς λόγους και ένας από αυτούς είναι η πλήρης γκάμα του. Εμείς έχουμε δοκιμάσει όλες τις εκδόσεις και έχουμε βγάλει τα συμπεράσματα μας
- -
- -
Στην Peugeot επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση, αλλά παράλληλα εξακολουθούν να εξελίσσουν και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η γαλλική εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει τις προτάσεις της στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, αλλά με δεδομένο το γεγονός ότι σε αρκετές αγορές δεν είναι ακόμα διαδεδομένα, εξακολουθεί να προσφέρει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Ο συγκεκριμένος κανόνας ισχύει και στην περίπτωση του 2008, του premium B-SUV της Peugeot που έχει ξεχωρίσει για την ποιότητα, την άνεση και τη σχεδιαστική του διαφορετικότητα.
Εμείς, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε και τις τρεις εκδόσεις του γαλλικού μοντέλου. Παρακάτω σας παραθέτουμε τις τρεις δοκιμές των εκδόσεων με κινητήρα βενζίνης, πετρελαίου και ηλεκτροκινητήρα. Μπορείτε να τις διαβάσετε και εν συνεχεία στο τέλος του άρθρου να ψηφίσετε και να μας πείτε ποιο θα θέλατε να έχετε στην κατοχή σας.
Ο κινητήρας βενζίνης των 130 ίππων της Peugeot ξεχωρίζει για την απόδοση και λειτουργία του, στοιχεία που τον διακρίνουν και στο αμάξωμα του 2008.
Peugeot 2008 BlueHDI
130PS ΕAT8
Το νέο Peugeot 2008 ξεχωρίζει για τη θελκτική του σχεδίαση, που συνδυάζεται με άνετους χώρους, σύγχρονες τεχνολογίες και τον premium χαρακτήρα που διακρίνει τα μοντέλα της γαλλικής εταιρίας σήμερα.
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 2008 συνδυάζει
τα προτερήματα του γαλλικού SUV με τις αρετές της ηλεκτροκίνησης
και σημαντική αυτονομία