Δοκιμή Land Rover Defender 110 P400e 404 PS: Ένστικτο επιβίωσης

Για πρώτη φορά στην ιστορία το Land Rover Defender συνδέεται με την πρίζα, χρησιμοποιώντας τον μανδύα της ηλεκτροκίνησης για να επιζήσει ο θρύλος του καθαρόαιμου, ασταμάτητου 4x4 που πρεσβεύει.

  • -
  • -
Ισχύς404 PS
Ροπή640 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h5,6 sec
Κατανάλωση ενέργειας24,40 kWh/100 km
Μέση κατανάλωση (WLTP)2,6 lt/100km
Εκπομπές CO2 (WLTP)58,0 gr/km
Euro NCAP
με μια ματιά

Η Plug-In υβριδική τεχνολογία βοηθά το Land Rover Defender να γίνει ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στην καθημερινότητα, χωρίς όμως να θυσιάζεται ούτε γραμμάριο από τις ικανότητες για τις οποίες φημίζεται εδώ και δεκαετίες. Παραμένει καθαρόαιμο «αγρίμι» εκτός δρόμου, ενώ η ηλεκτροκίνηση το εξευγενίζει όσο το δυνατό περισσότερο όταν κινείται στην άσφαλτο.

Τα περιθώρια που έχει αφήσει η ηλεκτροκίνηση στα μεγάλα, πραγματικά 4x4 μοντέλα είναι στενά. Η σύγχρονη αυτοκίνηση στρέφεται προς διαφορετική κατεύθυνση, με αποτέλεσμα πολλά εμβληματικά αυτοκίνητα να περνούν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Και σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, θα επιβιώσουν μόνο οι καλύτεροι. Το Land Rover Defender έχει βαθιά ριζωμένο μέσα του το ένστικτο της επιβίωσης.

Η πρώτη στιγμή που το διαπιστώσαμε ήταν το 2019, η Land Rover παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του. Το πρώτο, κλασικό Defender, έμεινε στην παραγωγή με λίγες αλλαγές από το 1948 μέχρι το 2016. Η δεύτερη γενιά του Land Rover Defender λοιπόν, μας έδειξε ότι το εμβληματικό 4x4 είναι προσαρμοζόμενο είδος αφού κατάφερε να περάσει όλη την ουσία και φιλοσοφία της πρώτης γενιάς, σε ένα νέο, απόλυτα σύγχρονο σώμα.

High Voltage

Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V ήταν ήδη μέρος της γκάμας του νέου Land Rover Defender. Όμως, το βρετανικό μοντέλο έπρεπε να πάει δύο βήματα παρακάτω. Έτσι, παρουσιάστηκε η Plug-In Hybrid έκδοσή του, για να γεννηθεί το πρώτο Defender της ιστορίας που μπορεί να συνδεθεί με την πρίζα και να κινήσει τους τροχούς του χωρίς να λειτουργεί το μοτέρ εσωτερικής καύσης! Για να επιτευχθεί αποτελεσματικά αυτός ο φιλόδοξος στόχος, τοποθετήθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων με απόδοση 143 ίππων.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 19,2 kWh (15,4 kWh αξιοποιήσιμες) τακτοποιήθηκε στο πίσω μέρος του οχήματος, κάτω από τον χώρο αποσκευών και η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία ορίζεται στα 43 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τη Land Rover. Στην πράξη, ένα ρεαλιστικό νούμερο είναι 30 χιλιόμετρα. Με προσοχή και ευγένεια στο δεξί πεντάλ, θα δείτε περίπου 35 χιλιόμετρα. Αλλά μέχρι εκεί. Το βάρος και η αεροδυναμική του Defender δυσκολεύουν το έργο της ηλεκτροκίνησης, οπότε η ενδεδειγμένη επιλογή κίνησης είναι το Hybrid, για να διαχειρίζεται το σύστημα τους δύο κινητήρες ανάλογα με τον πιο αποδοτικό συνδυασμό και να καίει λιγότερο καύσιμο.

Επιπλέον, υπάρχει το πρόγραμμα EV (μόνο ηλεκτροκίνηση) και το SAVE που δίνει προτεραιότητα στον βενζινοκινητήρα, κρατώντας την ενέργεια της μπαταρίας για μετέπειτα χρήση. Το καλό είναι ότι η μπαταρία μπορεί να φορτίσει με ισχύ 7 kW σε εναλλασσόμενο ρεύμα AC (2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση). Επίσης, να σημειώσουμε πως πρόκειται για ένα από τα λίγα PHEV μοντέλα που δέχονται ταχεία φόρτιση DC (συνεχόμενο ρεύμα) έως 50 kW, που φορτίζει την μπαταρία έως το 80% σε μισή ώρα.

Καλοδεχούμενα βοηθήματα για να μένει η μπαταρία πάντα φορτισμένη και η κατανάλωση να περιορίζεται περίπου στα 8 λίτρα ανά 100 km εντός πόλης. Αν είναι άδεια, ο turbo βενζινοκινητήρας χρειάζεται περίπου 15 λίτρα ανά 100 km για να κινήσει το Defender σε αστικό δίκτυο. Στον αυτοκινητόδρομο, το trip computer γράφει περίπου 12 λίτρα ανά 100 km αν ταξιδεύεις με ήπιο ρυθμό ή 17 λίτρα + αν ο δείκτης του κοντέρ σημαδεύει μεγαλύτερα νούμερα. Υψηλή η κατανάλωση, αλλά αυτά τα νούμερα μάλλον αφήνουν παγερά αδιάφορους τους υποψήφιους αγοραστές ενός τόσο ακριβού αυτοκινήτου.

Εργοστάσιο παραγωγής ισχύος

Το σύστημα κίνησης του Land Rover Defender 110 P400e αποτελείται από τον ηλεκτροκινητήρα των 143 ίππων και έναν turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων Ingenium με απόδοση 300 ίππων και 400 Nm ροπή. Το σύνολο είναι 404 ίπποι και 640 Nm ροπή που καταλήγουν σε όλους τους τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Οι επιδόσεις που προσφέρουν στο Defender των 2.600 κιλών είναι… εξωπραγματικές για τα δεδομένα της κατασκευής.

Τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 5,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 191 km/h. Η απόκριση στο δεξί πεντάλ είναι πολύ καλή και η επιτάχυνση παραμένει ισχυρή ακόμη και πάνω από τα 120 km/h, ταχύτητες που οι μεγάλες κάθετες επιφάνειες του τετράγωνου αμαξώματος αρχίζουν να προσφέρουν υψηλή αεροδυναμική αντίσταση. Ο τετρακύλινδρος έχει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και δεν είναι τραχύς. Η χροιά του είναι ευχάριστη όταν οι rpm ανεβαίνουν και θυμίζει σπορ μοντέλο, παρακινώντας τον οδηγό να πατήσει τέρμα το δεξί πεντάλ!

Ο συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων είναι πολύ καλός και ισορροπημένος. Η κλιμάκωση είναι σχετικά κοντή, όχι μόνο για τις πρώτες ταχύτητες αλλά και για τις τελευταίες. Τα 130 km/h είναι περίπου στις 2.500 rpm, αρκετά υψηλά αν σκεφτούμε ότι το σασμάν είναι 8άρι και ότι τοποθετείται σε ένα μοντέλο με τόση ισχύ. Ωστόσο δεν είναι και τόσο κοντό που να επιβαρύνει (κι άλλο) την κατανάλωση στο ταξίδι. Αν έχεις ελαφρύ πόδι, ο Ingenium δεν καίει τόσο πολύ στο φάσμα των 2.000 – 2.500 rpm. Παραπάνω όμως…

Defend your roots

Αν και στη δοκιμή μέχρι στιγμής, έχουμε αφιερωθεί κυρίως στην υβριδική πτυχή της προσωπικότητας αυτού του Land Rover Defender, μη νομίζετε ότι το κάστρο έπεσε. Ο λύκος είναι ακόμη εδώ και κυνηγάει ασταμάτητα ό,τι βρεθεί στο πέρασμά του. Εκτός δρόμου, είναι το αγρίμι που περιμένεις όταν το αντικρίζεις. Το Defender υπερασπίζεται τις ρίζες του και παραμένει το απολίτιστο 4x4 όταν του ζητηθεί.

Σύμφωνοι, το πλαίσιο τύπου σκάλας της πρώτης γενιάς έδωσε τη θέση του σε μια πιο mainstream επιλογή. Η μάρκα λέει ότι το μονοκόκ του σημερινού Defender είναι 3 φορές πιο άκαμπτο από το πλαίσιο της προηγούμενης γενιάς. Η αερανάρτηση, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικά και φυσικά, το εκπληκτικό Terrain Response 2, είναι τα όπλα που έχεις για να περάσεις από κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά σου.

Από το χειριστήριο του Terrain Response 2 μπορείς να διαλέξεις τα προγράμματα Grass / Gravel / Snow, Mud and Ruts, Sand, Rock Crawl και Wading Mode. Παράλληλα, μπορείς να παραμετροποιήσεις ένα πρόγραμμα και να σετάρεις όπως επιθυμείς την αερανάρτηση, την εμπλοκή των διαφορικών, το κιβώτιο ταχυτήτων, την απόκριση στο γκάζι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Εννοείται ότι υπάρχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού (κοντές σχέσεις) για ζόρικα τερέν, όπως και μια σειρά από πολύ χρήσιμα γραφικά στην οθόνη πολυμέσων.

Για παράδειγμα, στο Wading Mode σου δείχνει live το ύψος του νερού και πόσο βαθιά έχει βουτήξει το αυτοκίνητο, υποδεικνύοντας το όριο των 900 χιλιοστών. Οι κάμερες δείχνουν δεξιά, αριστερά, μπροστά και πίσω του οχήματος, υπάρχει θέαση 3D για να καταλαβαίνει ο οδηγός πόσο κοντά βρίσκεται στο εμπόδιο, ακόμη και animation που «εξαφανίζει» το καπό και σου δείχνει ακριβώς τι βρίσκεται μπροστά από το όχημα, στα χαμηλά σημεία που είναι εκτός του οπτικού σου πεδίου.

Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, ρυθμίζεται το ύψος της ανάρτησης και η λειτουργία των διαφορικών. Μπορούν να επιλεχθούν οι κοντές σχέσεις, ενώ η απόκριση στο γκάζι αλλάζει. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής υπήρχε μπλοκέ κεντρικό, αλλά και πίσω διαφορικό. Στην οθόνη σου δείχνει ποιο είναι κλειδωμένο και ποιο ξεκλείδωτο, ακόμη και το ποσοστό κλειδώματος. Η αερανάρτηση προσφέρει απόσταση από το έδαφος από 218 έως 291 χιλιοστά! Στην ψηλότερη θέση, οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 37,5 μοίρες, 27,8 μοίρες και 40 μοίρες αντίστοιχα, ενώ μπορεί να αναρριχηθεί σε έδαφος με κλίση έως και 45 μοίρες. Οι προδιαγραφές είναι εντυπωσιακές, αλλά -πιστέψτε μας-, δεν μπορούν να σου δώσουν ούτε… εικόνα για το τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο.

Παραδεχόμαστε, ότι εξαντλήθηκε πρώτο το κουράγιο μας και όχι οι ικανότητες του Defender. Δοκιμάσαμε δύσκολες διαδρομές (νομίζαμε) και πάντα σου δίνει μια αίσθηση σιγουριάς για να συνεχίσεις και να ψάξεις ακόμη πιο δύσβατα κομμάτια. Σε ανηφόρα με μεγάλη κλίση, ολισθηρό χώμα και έντονα νεροφαγώματα που οδηγούσαν στο κρέμασμα των δύο διαγώνιων τροχών, τα μπλοκέ διαφορικά μοίραζαν εξαίσια την ισχύ και το Defender πέρναγε χωρίς καθόλου κόπο. Δεν χάθηκε καθόλου ενέργεια σε ανούσιο σπινάρισμα και ο τρόπος που λειτουργούσε η τετρακίνηση κυριολεκτικά μας εξέπληξε. Το άγχος μας αλλά και η… τιμή του Defender μας έκαναν να στραφούμε σε πιο βατούς χωματόδρομους, όμως είμαστε σίγουροι ότι οι δοκιμασίες που το υποβάλλαμε δεν έφτασαν ούτε για να ιδρώσει. Ακόμη και με τα ασφάλτινα ελαστικά και τις ζάντες 22 ιντσών του «δικού μας».

Μοναδικό μειονέκτημα του Land Rover Defender 110 στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις είναι οι τεράστιες διαστάσεις του. Το πλάτος που ξεπερνά τα 2 μέτρα δεν είναι εύκολο να βολευτεί στις τυπικές εκτός δρόμου διαδρομές της ελληνικής υπαίθρου, που παραδοσιακά χαρακτηρίζεται από στενά μονοπάτια. Αυτό φυσικά είναι ιδιαιτερότητα της χώρας μας και δεν μπορεί να μετρηθεί στα αρνητικά του αυτοκινήτου. Άλλωστε, υπάρχει και το «κοντό», τρίθυρο Defender 90 (όχι σε PHEV) για όσους ζητούν μεγαλύτερη ευελιξία εκτός δρόμου.

Defender εκτός, Range Rover εντός

Η μεγάλη νίκη της δεύτερης γενιάς Defender είναι ότι καταφέρνει να έχει εξωπραγματικές εκτός δρόμου ικανότητες, χωρίς να θυσιάζει την άνεση εντός δρόμου. Συμπεριφέρεται σαν ένα καλό SUV, που απλώς κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο λόγω των κάθετων επιφανειών του και των τεράστιων, τετράγωνων καθρεπτών. Το παλιό Defender ήταν εξαιρετικό εκτός δρόμου, αλλά η διαδρομή στην άσφαλτο μέχρι να φτάσεις εκεί ήταν μαρτύριο. Πλέον, απολαμβάνεις τον διττό του χαρακτήρα και εκτιμάς ότι ταξιδεύεις με κορυφαία άνεση, σε οποιαδήποτε συνθήκη.

Στον αυτοκινητόδρομο μετά τα 120 km/h ακούγεται αεροδυναμικός θόρυβος, αλλά… μικρό το κακό. Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς σύνδεσμους πίσω ισοπεδώνει τις κακοτεχνίες και στις χαμηλές ρυθμίσεις της, δεν επιτρέπει μεγάλες ταλαντώσεις στις μικρές κινήσεις του τιμονιού. Το -πολύ μεγάλο, είναι η αλήθεια- τιμόνι δεν προσφέρει ιδιαίτερη αίσθηση αλλά είναι ακριβές και το ψηλό αμάξωμα αναπτύσσει λογικές κλίσεις όταν στρίβεις, χωρίς να γέρνει υπερβολικά. Η ενεργή αερανάρτηση που σκληραίνει την απόσβεση στην εξωτερική πλευρά, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό το σημείο.

Αν και γνωρίζουμε ότι είναι περιττό να το αναφέρουμε, το Land Rover Defender 110 P400e δεν αρέσκεται στη γρήγορη οδήγηση σε δρόμο με στροφές. Το αργό τιμόνι με 2,7 στροφές από τέρμα σε τέρμα, το ύψος του αυτοκινήτου, το βάρος των 2,6 τόνων, η απόσταση από το έδαφος και η ρύθμιση της ανάρτησης δεν βοηθάνε σε αυτό το στυλ οδήγησης. Μπορείς να κινηθείς χωρίς πρόβλημα με έναν σβέλτο ρυθμό, αλλά στο όριο χάνει το νόημά της η κατασκευή και στο υπενθυμίζει εμφανώς.

γλυκά
  • Εκτός δρόμου ικανότητες
  • Αναλλοίωτος χαρακτήρας
  • Χώροι
  • Πρακτικότητα εσωτερικού
  • Επιδόσεις
  • Φρένα
  • Εμφάνιση
  • Χρόνος φόρτισης
  • Άνεση
ξινά
  • Βάρος
  • Ηλεκτρική αυτονομία
  • Αεροδυναμικοί θόρυβοι

Αυτό που μας έκανε εντύπωση στο σύντομο πείραμά μας, ήταν τα φρένα. Αν και το βάρος των 2,6 τόνων είναι μεγάλο, δεν κουράστηκαν, ούτε… μύρισαν. Το «δικό μας» Defender είχε τις προαιρετικές ζάντες των 22 ιντσών, άρα και τις μεγάλες, εξαπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά (αντί για τετραπίστονες), με αεριζόμενους δίσκους 380 χιλιοστών εμπρός (αντί για 363 χλστ) και 365 χλστ πίσω. Με δεδομένο ότι οι 404 ίπποι επιταχύνουν τάχιστα το βαρύ Land Rover, χρειάζεσαι αρκετό κουράγιο στα φρένα για να κόψουν την ορμή και η ταχύτητα να πέσει στο σωστό σημείο για να στρίψει.

Χώροι, πολυτέλεια και τεχνολογία!

Το εσωτερικό του Land Rover Defender 110 σε εντυπωσιάζει από την πρώτη στιγμή. Καταφέρνει να ισορροπήσει απόλυτα την πολυτέλεια με την περιπέτεια, αλλά και την τεχνολογία, ένα αποτέλεσμα που σίγουρα, είναι δύσκολο να διαμορφωθεί. Τα υλικά είναι εξαιρετικής ποιότητας και συναρμολογημένα πολύ γερά. Στο ταμπλό χρησιμοποιείται δέρμα, μαλακό πλαστικό, αλλά και διάφορα πιο σκληρά πλαστικά με φανταστικό φινίρισμα που όχι μόνο δεν στερούνται ποιότητας, αλλά προσθέτουν ακόμη περισσότερο χαρακτήρα στην καμπίνα του Defender.

Οι δερμάτινες επενδύσεις και ο διάκοσμος φτιάχνουν μια premium ατμόσφαιρα, αλλά οι εκτεθειμένες αλενόβιδες στις πόρτες, το ταμπλό με τις εσοχές, όπως και τα υλικά υψηλής αντοχής για καταπονήσεις από off-road χρήση, σου υπενθυμίζουν που βρίσκεσαι. Τα δέρματα είναι ειδικά επιλεγμένα για να αντέχουν στην καταπόνηση και να καθαρίζουν εύκολα από λάσπες και χώματα. Τα πατάκια το ίδιο, ενώ το υλικό στο πάτωμα επιτρέπει να το πλένεις με νερό για να καθαρίζει γρήγορα και αποτελεσματικά.

Δεν υπάρχει μοκέτα δηλαδή, όμως δεν αισθάνεσαι ότι σου λείπει γιατί όλα τα στοιχεία μαζί, διαμορφώνουν ένα όχημα μοναδικού χαρακτήρα. Με άλλα λόγια, η πολυτέλεια είναι δοσμένη σε σωστή ποσότητα. Υπαρκτή, για να δικαιολογηθεί και η τιμή, αλλά «χρησιμοποιημένη» έτσι ώστε να μην αμβλύνει τον άγριο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Φυσικά, σε επίπεδο εξοπλισμού υπάρχουν πραγματικά τα πάντα και το τεχνολογικό βάθος του νέου Defender είναι ασύλληπτο. Θερμαινόμενα – αεριζόμενα καθίσματα (εμπρός – πίσω), ντουλαπάκι – ψυγειάκι στο υποβραχιόνιο, ηλεκτρικά καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή και πολλά ακόμη, που απαιτούν πολλές παραγράφους κειμένου.

Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί η πολύ όμορφη οθόνη αφής των 11,4 ιντσών, που πλέον έχει πιο τετράγωνο σχήμα. Το σύστημα πολυμέσων Pivi Pro λειτουργεί γρήγορα και το μενού είναι εύχρηστο. Χρειάζεσαι λίγο χρόνο προσαρμογής για να «την παλέψεις» με τον όγκο πληροφόρησης και δυνατοτήτων που προσφέρει, όμως τελικά μπαίνεις στην λογική πιο εύκολα από ότι αρχικά νομίζεις. Το ίδιο και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Δίνει πολλές επιλογές παραμετροποίησης και μπορείς να τον ρυθμίσεις όπως εσύ θες, ανάλογα με την πληροφόρηση που επιλέγεις να λαμβάνεις.

Τώρα, στο κομμάτι των χώρων… ό,τι και να πούμε είναι λίγο. Με ύψος άνω του 1,95 m, φτιάξαμε τη θέση οδήγησης ακριβώς όπως θέλαμε και στη συνέχεια, κάτσαμε ακριβώς πίσω σταυροπόδι. Χωρίς υπερβολή. Η ευρυχωρία ενισχύεται και από το πολύ μεγάλο πλάτος της καμπίνας, κάτι που επιτρέπει την άνετη φιλοξενία πέντε πολύ ψηλών και εύσωμων επιβατών. Το επίπεδο πάτωμα λειτουργεί σαν bonus φιλοξενίας του μεσαίου επιβάτη και είναι σίγουρο ότι κανείς δεν θα παραπονεθεί. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι εξίσου εντυπωσιακοί.

Η κεντρική κονσόλα έχει ποτηροθήκες, ψυγειάκι στο υποβραχιόνιο και έναν τεράστιο χώρο αποθήκευσης λίγο πιο χαμηλά. Η εσοχή του ταμπλό δίνει μια μεγάλη θήκη και στον συνοδηγό. Όπως καταλαβαίνετε, χωροταξικά προβλήματα δεν υπάρχουν. Ούτε και στο πορτμπαγκάζ. Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος σήκωσε λίγο το πάτωμα του χώρου αποσκευών μειώνοντας τη χωρητικότητά του, όμως με φόρτωμα έως την οροφή, υπάρχουν διαθέσιμα 853 λίτρα. Αν φορτώσετε μέχρι πάνω και δεν βλέπετε από τον καθρέπτη, μην αγχώνεστε. Με το πάτημα ενός κουμπιού ο καθρέφτης γίνεται οθόνη και βλέπεις πεντακάθαρα πίσω από την κάμερα που υπάρχει στην οροφή, στην κεραία του ραδιοφώνου.

συμπέρασμα

Η αναγέννηση ενός θρύλου έγινε με τον τρόπο τον σωστό. Η Land Rover έφτιαξε ένα εξαιρετικό 4x4 με lifestyle προσέγγιση, αλλά χωρίς υποχωρήσεις όταν η κουβέντα πάει στο φυσικό του περιβάλλον: την εκτός δρόμου οδήγηση. Η έκδοση PHEV ενισχύει ακόμη πιο πολύ τη σύγχρονη προσέγγιση του νέου Defender και διατηρούνται όλα τα πλεονεκτήματα του μοντέλου, συνδυασμένα με πολύ λιγότερη κατανάλωση σε μικρές διαδρομές (όταν φορτίζεται η μπαταρία), χαμηλούς ρύπους, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και εξαιρετικές επιδόσεις. Μοιραία ωστόσο, η τιμή του είναι υψηλή και απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Η βασική έκδοση του Land Rover Defender P400e είναι στις 93.712 €, με το «δικό μας» μοντέλο να στοιχίζει αρκετές (δεκάδες) χιλιάδες ευρώ περισσότερα. Ας είναι! Αν τα είχαμε, είναι βέβαιο ότι θα τα δίναμε.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...