Δοκιμή Tesla Model 3 SR Highland RWD: Κακά τα ψέματα

Όσο κι αν πονάει μερικούς, η Tesla είναι αυτή τη στιγμή το σημείο αναφοράς στην ηλεκτροκίνηση. Και το αναβαθμισμένο Model 3 δείχνει ότι τα πράγματα μόλις δυσκόλεψαν κι άλλο…

  • -
  • -
Ισχύς283 PS
Ροπή420 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h6,1 sec
Κατανάλωση ενέργειας13,20 kWh/100 km
με μια ματιά

Η ασυναγώνιστη τιμή και τα πλεονεκτήματα που ήδη είχε το Tesla Model 3, πλέον συνοδεύονται και από πολλές, ουσιαστικές αναβαθμίσεις. Η ανανέωση ξεπερνά τις συνήθως ήπιες παρεμβάσεις που συναντάμε στα facelift, κάνοντας το εισαγωγικό μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας να δείχνει απόλυτα ολοκληρωμένο, από κάθε σκοπιά. Τελικά, η οπτική διαφοροποίηση είναι μάλλον και εκείνη με τη μικρότερη σημασία…

Πριν αρκετά χρόνια, το Model 3 ήταν το «μεγάλο σχέδιο» της Tesla, το αυτοκίνητο με το οποίο θα έδινε τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό να αποκτήσει ένα κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε λογικό επίπεδο χρημάτων. Η παρουσίαση έγινε το 2016 και το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν έντονο, από την αρχή. Το Model Y που ακολούθησε με SUV αμάξωμα μπορεί να σημείωσε μεγαλύτερη επιτυχία, όμως σαν μοντέλο, το Model 3 είχε υψηλότερη σημασία για την ίδια τη μάρκα. Τα χρόνια που πέρασαν απέδειξαν ότι το «τριάρι» κατάφερε να κάνει όλα όσα υποσχέθηκε ο Elon Musk. Ακόμη και στην Ελλάδα, μια αγορά σαφώς πιο συντηρητική απέναντι στην ηλεκτροκίνηση για πολλούς λόγους, οι πωλήσεις ήταν εξαιρετικές για τα δεδομένα του μοντέλου. Ωστόσο παρά τα πλεονεκτήματά του, το Model 3 είχε και αδυναμίες. Μικρές μεν, αλλά υπαρκτές. Και το facelift που παρουσιάστηκε με την ονομασία Highland είχε ακριβώς αυτόν τον στόχο: να τις… εξαφανίσει.

Not your average facelift

Ο πρώτος σταθμός της ανανέωσης, ήταν η οπτική διαφοροποίηση. Το πρώτο Tesla Model 3 μπορούσες να το συνοδεύσεις με πολλά κοσμητικά επίθετα, όμως το «όμορφο» μάλλον δεν θα ήταν ανάμεσα σε αυτά. Το Highland επιστρατεύει ένα πιο εύπεπτο προφίλ στο εμπρός μέρος με στενόμακρα φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, σύνολο που από κοντά δείχνει ακόμη πιο ισορροπημένο και επιτυχημένο. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές εντοπίζονται στα ίδια σημεία (φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρας) με τα νέα φανάρια να δίνουν πολύ πιο σύγχρονη εμφάνιση συγκριτικά με το απερχόμενο. Οι σχεδιαστικές αλλαγές πλαισιώνονται από δύο νέα χρώματα (Ultra Red και Stealth Grey, όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής μας) με το γκρι να είναι μια πραγματικά ταιριαστή επιλογή (+2.000 €) για το μεσαίο sedan που αναδεικνύει τις γραμμές του. Τέλος, οι τροχοί έχουν πλέον νέα σχεδίαση στα καπάκια (τάσια) που καλύπτουν τις ζάντες αλουμινίου, για τη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης (Cd: 0.219). Ακόμη και η στάνταρ επιλογή των 18 ιντσών είναι πολύ πιο καλαίσθητη από την αντίστοιχη του μοντέλου πριν την ανανέωση, ενώ οι προαιρετικές 19άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής είναι πραγματικά πολύ ωραίες προσδίδοντας επιπλέον δυναμισμό. Εδώ να τονίσουμε, ότι οι 19άρες ζάντες εκτός από επιπλέον χρήματα (+1.700 €) κοστίζουν και σε αυτονομία: 513 km αντί των 558 km που ανακοινώνονται από την Tesla με τις βασικές 18άρες, για το Model 3 Standard Range. 

Upper class

Η καμπίνα υποδέχεται τους επιβάτες με ένα design που είναι απολύτως γνώριμο για Tesla, όμως οι μη μυημένοι θα ξαφνιαστούν. Αναφερόμαστε κυρίως στην παντελή έλλειψη πάνελ χειρισμού, διακοπτών, ακόμη και… πίνακα οργάνων. Το εσωτερικό του Model 3 περισσότερο μοιάζει με ένα καθιστικό που απλά, στο αριστερό κάθισμα υπάρχει ένα τιμόνι, παρά κλασική καμπίνα αυτοκινήτου. Όλες οι λειτουργίες περνάνε στην μεγάλη οθόνη των 15,4 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Οι λειτουργίες είναι πραγματικά άπειρες, όπως και οι δυνατότητες ψυχαγωγίας που δίνονται στον χρήστη. Η Tesla εντάσσει στις προτεραιότητές της τη διασκέδαση με παιχνίδια και διάφορες εφαρμογές, οπότε όποιος θελήσει να ξοδέψει χρόνο για να περιεργαστεί τις δυνατότητες της οθόνης, να είναι έτοιμος ότι θα ξοδέψει ώρες! Φυσικά υπάρχει ένα αρχικό σοκ γύρω από την εργονομία. Σκεφτείτε ότι μέχρι και η θέση του τιμονιού αλλά και το ντουλαπάκι του συνοδηγού ελέγχονται από την οθόνη, μαζί με την κατεύθυνση που «φυσάνε» οι αεραγωγοί του κλιματισμού. Όμως πιστέψτε μας, η προσαρμογή είναι πάρα πολύ εύκολη και γρήγορη. Για το τελευταίο ευθύνη έχει ο εξαιρετικός σχεδιασμός του λογισμικού μαζί με την ταχύτατη απόκριση της οθόνης, που δεν πρόκειται να καθυστερήσει ή να κολλήσει ποτέ.

Από την άλλη, η κίνηση της Tesla να αφαιρέσει τους μοχλούς πίσω από το τιμόνι και να ενσωματώσει τις λειτουργίες πάνω σε αυτό (φλας, καθαριστήρες), έχει ένα μικρό εργονομικό κόστος. Ευτυχώς η κόρνα πλέον δεν είναι ένα μπουτόν αφής (όπως στα Model S, Model X), αλλά λειτουργεί από το κέντρο του τιμονιού, εκεί που βρίσκεται στα περισσότερα αυτοκίνητα. Οι υαλοκαθαριστήρες από την άλλη, ενεργοποιούνται μέσω διακόπτη αφής και μπορείς να επιλέξεις τη συχνότητα που θα σκουπίζουν το παρμπρίζ από την οθόνη. Υπάρχει βέβαια ρύθμιση Auto για να μην ασχολείσαι, όμως δεν καταφέραμε ποτέ να «τα βρούμε» μαζί της και σπαταλούσαμε πάρα πολύ χρόνο να αλλάζουμε συνεχώς τη ρύθμιση των υαλοκαθαριστήρων. Λεπτομέρεια θα πει κάποιος, όμως κατά τη διάρκεια της συμβίωσής μας με το αυτοκίνητο μας απασχόλησε αρκετά, αφού έβρεχε και συνεχώς. Κλείνοντας το κομμάτι της εργονομίας, προφανώς υπάρχουν κάποια προβλήματα που κάποιους θα τους απασχολήσουν λίγο, κάποιους περισσότερο. Εκεί που δεν υπάρχει κανένα παράπονο απολύτως, είναι η αίσθηση ποιότητας.

Το ανανεωμένο Tesla Model 3 έχει πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής, τόσο ως προς τα υλικά που χρησιμοποιούνται, όσο και τη συναρμογή. Τα μαλακά πλαστικά τοποθετούνται απλόχερα σε πάρα πολλά σημεία της καμπίνας και το φινίρισμα είναι άψογο. Δεν υπάρχει περίπτωση να ακουστεί ούτε ο παραμικρός τριγμός, ενώ η κονσόλα είναι σταθερή σαν βράχος, ακλόνητη ακόμη και αν προσπαθήσεις να την κουνήσεις με τα χέρια. Τα αναδιπλούμενα συρταρωτά καλύμματα για τις ποτηροθήκες και τον αποθηκευτικό χώρο μπροστά έχουν πολύ πιο ποιοτική λειτουργία με soft close στο τελείωμα της διαδρομής και solid αίσθηση στον χειρισμό, ενώ το υποβραχιόνιο σφραγίζει μαγνητικά (το ίδιο συμβαίνει και με το ντουλαπάκι του συνοδηγού) με ήχο σαν κουτί αποθήκευσης ακριβού κοσμήματος, ενδεικτικά της προσοχής στη λεπτομέρεια. Για να «ντύσει» την πιο premium προσέγγιση του ανανεωμένου Model 3, η Tesla τοποθέτησε και ατμοσφαιρικό φωτισμό περιμετρικά της καμπίνας που μπορεί να ρυθμιστεί σε οποιοδήποτε χρώμα θελήσει ο οδηγός.

Τι άλλο νέο υπάρχει στο Model 3 Highland; Η οθόνη αφής των 8 ιντσών για τους πίσω επιβάτες και τα εμπρός αεριζόμενα καθίσματα, εκτός από την κλασική λειτουργία θέρμανσης. Η πρώτη, προέρχεται από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας και προσφέρει χειρισμό για τον κλιματισμό των πίσω θέσεων, την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων πίσω, δυνατότητα θέασης YouTube, Netflix, Disney Plus κ.ά. ή ακρόασης μουσικής. Λειτουργεί αντίστοιχα γρήγορα με την εμπρός και προσφέρει επιπλέον πόντους ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο για τους πίσω επιβάτες. Μιας και αναφερόμαστε σε εκείνους, να πούμε ότι οι χώροι στη δεύτερη σειρά είναι άκρως ικανοποιητικοί. Το περιθώριο για τα γόνατα είναι πολύ μεγάλο και το διαθέσιμο ύψος μέχρι το κεφάλι να ακουμπήσει στη γυάλινη οροφή δεν προβληματίζει, εκτός αν πρόκειται για επιβάτες άνω των 1,9 m. Το μόνο μικρό παράπονο που προκύπτει είναι ότι λόγω του ψηλού πατώματος, όποιος κάθεται πίσω θα πρέπει να συμβιβαστεί με μια θέση που αναγκάζει τα γόνατα να είναι λίγο πιο διπλωμένα από ότι συνήθως. Αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα των ηλεκτρικών μοντέλων (επειδή η μπαταρία που φιλοξενείται στο δάπεδο ανεβάζει το ύψος του) και όχι στοιχείο που συναντάμε αποκλειστικά στο Model 3. Σχετικά με τον χώρο αποσκευών, μετρά χωρητικότητα 594 λίτρα αν συμπεριλάβουμε και τον μεγάλο χώρο κάτω από το δάπεδο (425 λίτρα χωρίς αυτόν). Επίσης, υπάρχει και ο εμπρός χώρος αποσκευών (frunk) των 88 λίτρων. Μοναδικό παράπονο; Το μικρό άνοιγμα της πόρτας του πίσω πορτμπαγκάζ. Ο λόγος είναι ότι μιλάμε για sedan, άρα θα ήταν έτσι κι αλλιώς περιορισμένο. Στο μεγαλύτερο Model S ωστόσο, αν και μοιάζει με sedan, στην πραγματικότητα είναι hatchback και το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιο.

More than enough

Προχωρώντας προς τις πιο τεχνικές λεπτομέρειες του Tesla Model 3 Highland, η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας ήταν η βασική “Standard Range” που παρά το «ταπεινό» της όνομα, αποδεικνύεται περισσότερο από αρκετή για τις περισσότερες περιπτώσεις. Εδώ έχουμε έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μια μπαταρία 60 kWh (57,5 kWh αξιοποιήσιμες) που θεωρητικά, σύμφωνα με την Tesla, δίνουν αυτονομία έως 554 km (έως 513 km με τις 19άρες ζάντες του αυτοκινήτου δοκιμής μας). Ένας από τους τομείς που το Model 3 είναι πραγματικά αχτύπητο, είναι η κατανάλωση ενέργειας. Εντός πόλης παραμένει πολύ εύκολα γύρω από τις 12 kWh ανά 100 km, νούμερο απίστευτο για ηλεκτρικό τέτοιων διαστάσεων και μάλιστα, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια. Στον αυτοκινητόδρομο μια μέση τιμή στις 16 kWh ανά 100 km είναι εύκολα επιτεύξιμη με ταχύτητα στα 120-130 km/h, ενώ ακόμη και σε συνθήκες υπερβολικής πίεσης δεν θα ξεφύγει πάνω από 18 kWh ανά 100 km. Εντυπωσιακό αν σκεφτεί κάποιος ότι με τα περισσότερα μοντέλα του ανταγωνισμού προσπαθούμε αρκετά για να δούμε νούμερα κάτω των 20 kWh / 100 km…

γλυκά
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ανάρτηση
  • Ποιότητα κύλισης
  • Ηχομόνωση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Τεχνολογία
  • Απόδοση ηχοσυστήματος
  • Χώροι
  • Ταχύτητα φόρτισης
  • Αυτονομία
  • Κατανάλωση ρεύματος
ξινά
  • Μικρό άνοιγμα πορτμπαγκάζ
  • Ιδιαίτερη εργονομία
  • Υπερπροστατευτικό ESP
  • Ψηλό δάπεδο πίσω
  • Οθόνη χωρίς Apple CarPlay / Android Auto

Κάπως έτσι, η αυτονομία με μια μόνο φόρτιση σε πραγματικές συνθήκες ορίζεται κάπου στα 440 km εντός πόλης και στα 350 km στον αυτοκινητόδρομο. Με τόσο αποτελεσματική διαχείριση ενέργειας, οι περισσότεροι αγοραστές -που καλύπτουν όχι περισσότερα από 3-4 μεγάλα ταξίδια τον χρόνο- δεν χρειάζεται να πληρώσουν 8.000 € επιπλέον για την έκδοση Long Range του μοντέλου. Μόνο όσοι ταξιδεύουν συχνά και θα είναι σε θέση να εκμεταλλεύονται τη μεγαλύτερη αυτονομία του. Οι υπόλοιποι είναι βέβαιο ότι θα ικανοποιηθούν και με το παραπάνω από τη χιλιομετρική ελευθερία που εξασφαλίζει το Standard Range. Εδώ να πούμε ότι ο on-board φορτιστής για εναλλασσόμενο ρεύμα AC είναι 11 kW και η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης σε DC είναι στα 170 kW. Και φυσικά κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει τους Superchargers, τους φορτιστές της Tesla (Μαρούσι, Ψαθόπυργος, Αταλάντη, Λάρισα) που γεμίζουν αστραπιαία την μπαταρία (282 km αυτονομίας σε 15 λεπτά) και δεν χρειάζονται καμία εφαρμογή για να δουλέψουν. Απλώς, συνδέεις το καλώδιο του φορτιστή, αυτός αναγνωρίζει το όχημα και στέλνει κατευθείαν τη χρέωση στον λογαριασμό του ιδιοκτήτη, αυτόματα! Σχετικά με την απόδοση του κινητήρα, ορίζεται στους 282 ίππους με 420 Nm ροπή, ισχύς που μοιράζεται στους πίσω τροχούς με σταθερή σχέση. Οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές με 0-100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 201 km/h.

Smooth operator

Μέχρι τώρα έχουμε αναφέρει πολλές από τις αλλαγές του ανανεωμένου Tesla Model 3, όμως δεν έχουμε γράψει λέξη για τη μεγαλύτερη: την ανάρτηση. Χωρίς να έχουμε καμία διάθεση για υπερβολές, η ρύθμιση είναι case study για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Και φυσικά δεν εννοούμε μόνο για ηλεκτρικά, αλλά για αυτοκίνητα κάθε είδους. Η απόσβεση των κακοτεχνιών είναι εξαιρετική και ο τρόπος που στρογγυλεύει οποιαδήποτε λακκούβα, κυριολεκτικά μοναδική. Οδηγώντας σε γνώριμους για εμάς δρόμους, από τους οποίους περνάμε με δεκάδες αυτοκίνητα τον χρόνο, κάθε κατηγορίας αμαξώματος και τιμής, είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού εκείνα που μπορούν να συναγωνιστούν το νέο Model 3 σε ότι αφορά το set-up των αναρτήσεων. Παρά το σχετικά χαμηλό προφίλ των ελαστικών δεν θα διαπιστωθεί ποτέ κοπάνημα του τροχού. Η άνεση που εξασφαλίζει στους επιβάτες είναι κορυφαία, είτε σε εγκάρσιες, είτε σε κυματοειδείς ανωμαλίες. Επίσης, ειδική μνεία αξίζει στην απόφαση της Tesla να εφοδιάσει το φθηνότερο μοντέλο της με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, διάταξη που συνήθως συναντάμε σε πολύ ακριβά ή πολύ σπορ αυτοκίνητα.

Και το πιο εντυπωσιακό είναι ότι η κορυφαία άνεση δεν έρχεται εις βάρος της οδικής συμπεριφοράς. Το Tesla Model 3 έχει ελάχιστες κλίσεις στις στροφές και δεν είναι πλαδαρό. Αντιδράει ακαριαία στην αλλαγή κατεύθυνσης, νιώθεις το κέντρο βάρους να βρίσκεται χαμηλά και το πλαίσιο να θυμίζει κεντρομήχανη κατασκευή με τον τρόπο που στρίβει. Το τιμόνι είναι πάρα πολύ άμεσο με μόλις 2,1 στροφές από άκρη σε άκρη και αρκετά καλή πληροφόρηση για το τι συμβαίνει στους κατευθυντήριους τροχούς. Ο οδηγός μπορεί να πιέσει πολύ το Model 3, απολαμβάνοντας ένα σύνολο που στέκεται επάξια ακόμη και στον χαρακτηρισμό «σπορ». Παρόλο που δεν είναι αυτός ο στόχος του, το sedan της Tesla στρίβει φανταστικά και θα πρέπει να ψάξεις πολύ βαθιά για να βρεις ψεγάδι. Όπως για παράδειγμα το «εγκεφαλικό» που παθαίνουν τα ηλεκτρονικά αν μείνεις πάνω στο φρένο στρίβοντας τους τροχούς με μεγάλη φόρα, δοκιμάζοντας το trail braking. Για μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου το σύστημα ευστάθειας θα κόψει και το γκάζι, αποσυντονίζοντας το αυτοκίνητο και τον οδηγό. Το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι τέτοιο που σε παρασύρει να του φερθείς σαν σπορ κατασκευή, κάτι το οποίο τελικά δεν είναι. Αναγνωρίζοντας ότι ελάχιστοι ιδιοκτήτες Model 3 θα αναζητήσουν το όριό του, ο δισταγμός των ηλεκτρονικών δεν μπορεί να προσμετρηθεί στα αρνητικά. Θα μπορούσαν όμως να έχουν δώσει ένα λίγο υψηλότερο περιθώριο παιχνιδιού, με δεδομένο ότι η πίσω κίνηση μαζί με το δεμένο σασί γεννάνε ένα πλαίσιο με ήπιες υπερστροφικές διαθέσεις, που στα χέρια ενός έμπειρου μπορεί να αποδειχθεί άκρως διασκεδαστικό. Η επιλογή των τεχνικών της μάρκας όμως ήταν να τοποθετήσουν ένα ESP που κόβει κάθε υποψία αποσταθεροποίησης, πριν καν εμφανιστεί.

Οφείλουμε να πούμε πάντως ότι τα φρένα (με τετραπίστονες fixed δαγκάνες εμπρός) έχουν βελτιωθεί σε αίσθηση αλλά και αντοχή συγκριτικά με το μοντέλο πριν την ανανέωση. Επίσης, το βάρος είναι σε πολύ φυσιολογικό επίπεδο για ηλεκτρικό μοντέλο με μήκος 4,72 μέτρα: στα 1.777 κιλά (χωρίς οδηγό) με τα 864 κιλά στον εμπρός άξονα και τα 913 κιλά στον πίσω, αναλογία που πλησιάζει πολύ στο ιδανικό ζύγισμα του 50:50. Η δεύτερη μεγάλη αποκάλυψη, συγκριτικά με το προηγούμενο Tesla Model 3, είναι ο ελάχιστος θόρυβος. Με διπλά ηχομονωτικά κρύσταλλα σε όλα τα τζάμια πλέον, οι αεροδυναμικοί ήχοι και το βουητό της κύλισης ίσα που φτάνουν στα αυτιά των επιβατών. Είναι χαρακτηριστικό ότι την πρώτη φορά που ο οδηγός θα πατήσει την κόρνα… δεν θα την ακούσει. Και θα την ξαναπατήσει γιατί πιστεύει ότι δεν ενεργοποιήθηκε! Τόσο καλή δουλειά έχει γίνει στην ηχομόνωση. Σε συνδυασμό με την ανάρτηση, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος ότι η συνολική ποιότητα κύλισης και η εμπειρία μετακίνησης που θα λάβει ο επιβάτης, είναι αψεγάδιαστη. Αυτή είναι και η ουσία του Tesla Model 3. Τα καταφέρνει καλά αν προσπαθήσεις να το πιέσεις, όμως η μάρκα εστίασε κυρίως στην άνεση και την premium αίσθηση. Μπορείς να ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο με ενεργοποιημένο το Autopilot και να απολαμβάνεις ηρεμία αντίστοιχη με καθιστικό πολυτελούς οικίας ή να στρίψεις γρήγορα στο βουνό, με το ίδιο αυτοκίνητο!

Market dominance

Οδεύοντας προς το κλείσιμο, φτάνουμε στο μεγαλύτερο προσόν του αυτοκινήτου: την τιμή. Στοιχίζει 41.990 €, άρα 33.990 € υπολογίζοντας την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», συν 980 € που χρεώνει η Tesla για τη μεταφορά και την παράδοση του αυτοκινήτου. Σύνολο 34.970 €. Θυμηθείτε: μιλάμε για ένα οικογενειακό 282 ίππων με εξοπλισμό που συμπεριλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να σκεφτεί το μυαλό (ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω, κλιματιζόμενα καθίσματα εμπρός, οθόνη πολυμέσων 15,4 ιντσών, δεύτερη οθόνη αφής πίσω 8 ιντσών και πολλά ακόμη) και κατανάλωση που εξασφαλίζει σχεδόν μηδενικό κόστος χρήσης. Τα μόνα extra που μπορεί να βάλει κάποιος είναι το ενισχυμένο Autopilot ή το Full Self Driving που αφορούν τη δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης. Επίσης, μπορεί να προσθέσει κάποιο χρώμα πέραν του λευκού ή τις 19άρες ζάντες. Όλα τα άλλα, είναι στον στάνταρ εξοπλισμό! Και κάπου εδώ, θα κλείσουμε με μια ερώτηση. Τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα χρήματα; Είτε μιλάμε για ηλεκτρικό, είτε ακόμη και για θερμικό…

συμπέρασμα
Το Tesla Model 3 ήταν ήδη ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Οι αδυναμίες του ήταν λίγες και συγκεκριμένες, οπότε το πιο έξυπνο πράγμα που είχε να κάνει η εταιρεία, ήταν να τις καταγράψει και να τις περιορίσει στο ελάχιστο δυνατό. Αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος της ανανεωμένης εκδοχής με το όνομα Highland. Η ανάρτηση είναι μια από τις καλύτερες που υπάρχουν στην αγορά, η premium αίσθηση αυξήθηκε κατακόρυφα και η οδική συμπεριφορά του μοντέλου, συγκαταλέγεται ανάμεσα στα μεγαλύτερα προσόντα του. Παράλληλα ο ιδιοκτήτης θα βιώσει όλα τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται η κατοχή ενός μοντέλου της εταιρείας (Superchargers, εξελιγμένη εφαρμογή για smartphone, κορυφαία διαχείριση ενέργειας κ.ά.). 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΕΥΗ ΠΕΡΡΑΚΗ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...