Δοκιμή Peugeot E-3008 210 PS 73 kWh: Το καλό σερβίτσιο

Η νέα γενιά του SUV που έχει βάλει τη γαλλική μάρκα σε premium τροχιά διαθέτει σήμερα και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση έχοντας πάντα το βλέμμα στην κορυφή…

  • -
  • -
Ισχύς210 PS
Ροπή345 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h8,8 sec
Κατανάλωση ενέργειας17,70 kWh/100 km
με μια ματιά
Η νέα γενιά του 3008 εξηλεκτρίζεται πλήρως για πρώτη φορά και αναβαθμίζει την άνεση και την ποιότητα για να "κοιτάξει στα μάτια" το γερμανικό ανταγωνισμό.

Τα πολλά λόγια είναι περιττά για το Peugeot 3008. Είναι το μοντέλο που κυριολεκτικά μεταμόρφωσε το image της μάρκας, θέτοντας νέα στάνταρ με τη δεύτερη του γενιά και ανοίγοντας το δρόμο για τα πολυτελή σαλόνια. Μέσα σε 7 χρόνια, κέρδισε τον τίτλο του best-seller ουκ ολίγες φορές, ενώ συνολικά κατάφερε να πουλήσει πάνω από 1,3 εκατομμύρια κομμάτια. Μία τέτοια κληρονομιά λοιπόν, χρειάζεται και τον κατάλληλο συνεχιστή και οι Γάλλοι δείχνουν πως τα έχουν καταφέρει. Η πρώτη μας γνωριμία επί ελληνικού εδάφους έγινε πίσω από το τιμόνι της Hybrid έκδοσης. Όμως, το αυτοκίνητο που οδηγούμε εδώ είναι αυτό που ίσως καθορίσει το μέλλον, μιας και πρόκειται για την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του πολυτελούς C-SUV, που ακούει στο όνομα E-3008. Σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, το νέο E-3008 ακόμη και στη «μικρή» εκδοχή του, με τον ηλεκτροκινητήρα των 210 ίππων και τη μπαταρία των 73 kWh, φαίνεται να στοχεύει κατευθείαν στην κορυφή, με τη ραφιναρισμένη λειτουργία του ηλεκτρικού συνόλου να ταιριάζει «γάντι» στον ποιοτικό χαρακτήρα του μοντέλου.

1

Νέα σελίδα

Θέλοντας να τιμήσει το πιο σημαντικό της μοντέλο, η Peugeot αποφάσισε πως θα είναι αυτό που θα κόψει την κορδέλα των εγκαινίων για την νέα πλατφόρμα του Ομίλου, με την κωδική ονομασία STLAMedium. Αυτή είναι που του επιτρέπει να διατίθεται τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά και με ήπια ή plug-in υβριδικά σύνολα. Έχοντας, λοιπόν, να κάνουν με ένα ολοκληρωτικά καινούργιο μοντέλο που θα καθορίσει το μέλλον της μάρκας, οι σχεδιαστές φρόντισαν να αφήσουν τη συντηρητική νοοτροπία στην άκρη και να δώσουν στο νέο 3008 μία εμφάνιση που θα αποτελέσει «statement». Πιο δυναμικό και φουτουριστικό από ποτέ, η νεότερη γενιά διατηρεί λεπτομέρειες και στοιχεία που τιμούν το παρελθόν και τα εφαρμόζει σε ένα σύνολο που έχει ξεκάθαρα στραμμένη την προσοχή του στο μέλλον.

2

Ξεφεύγοντας από την κλασσική τετραγωνισμένη σιλουέτα των μεσαίων SUV, το νέο E-3008 υιοθετεί fastback στοιχεία από το εντυπωσιακό 408, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία που θα φέρουν τα Peugeot των επόμενων ετών. Συνδυάζει με δεξιοτεχνία την επιθετικότητα των έντονων ακμών με την πολυτέλεια, καταφέρνοντας να είναι ταυτόχρονα επιβλητικό αλλά και κομψό. Στοιχεία που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα, όπως οι τρεις νυχιές κάτω από τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν ενσωματωθεί και εδώ, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση βλέπουμε μία έντονα εκμοντερνισμένη εκδοχή. Το νέο σήμα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εμπρός μάσκα, η οποία χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό της μοιάζει να είναι ένα μέρος με το υπόλοιπο αμάξωμα. Τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED είναι ακόμα πιο λεπτά σε σχέση με το παρελθόν, ενώ είναι και αυτά που δίνουν «ζωή» στο προσωπείο του γαλλικού SUV.

Περνώντας στην πλαϊνή όψη, εκεί είναι που εντοπίζουμε και τα στοιχεία που του χαρίζουν τον χαρακτηρισμό fastback. Τόσο η κλίση της οροφής, όσο και η αιωρούμενη αεροτομή δημιουργούν τους σχετικούς συνειρμούς. Η τολμηρή προσέγγιση του σχεδιαστικού τμήματος δεν σταματά εκεί, με το κοφτό πίσω μέρος να δίνει μία «all-around» επιθετική εμφάνιση. Και πάλι έχουμε παραπομπές στο παρελθόν του μοντέλου, με το μαύρο φιλέτο να ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, αλλά σε μία ολοκληρωτικά καινούργια και διαφοροποιημένη υλοποίηση. Το όνομα της μάρκας «κρύβεται», όντας γραμμένο ολογράφως στην μαύρη επιφάνεια, αφήνοντας τον τίτλο του μοντέλου να φιγουράρει μόνος του στο κέντρο της 5ης πόρτας, τονίζοντας έτσι για ακόμη μία φορά την εκλεπτυσμένη αισθητική στην οποία στόχευαν οι άνθρωποι της Peugeot, μέσω αυτής της μινιμαλιστικής προσέγγισης.

3

From concept to production

Πριν από 10-15 χρόνια, μία καμπίνα σαν αυτή του E-3008 θα μπορούσε να τη βρει κανείς μόνο σε concept car που κάνει ντεμπούτο σε έκθεση του εξωτερικού. Σήμερα, η Peugeot χάρισε αυτή την εμφάνιση σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, οριακά απαιτώντας τον θαυμασμό του κοινού. Και τα κατάφερε μιας και πρόκειται για τον τέλειο συνδυασμό φουτουριστικής, πολυτελούς και κυρίως, λειτουργικής σχεδίασης. Εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι ξεκίνησαν από το μηδέν, όσοι από το τμήμα design ασχολήθηκαν με το σαλόνι είναι ξεκάθαρο πως έπαιξαν τις μάρκες τους «all-in» και πέτυχαν διάνα. Κάτι για το οποίο πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν, είναι η ιδανική ενσωμάτωση του digital στοιχείου. Και κάπου εκεί έρχεται η Peugeot με το νέο 3008 για να τους βάλει κυριολεκτικά τα γυαλιά.

3

Κι αυτό γιατί μέχρι και η παραμικρή λεπτομέρεια είναι ξεκάθαρο πως κρύβει ατελείωτες ώρες μεθοδικής σκέψης από πίσω, ώστε να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα. Το αιωρούμενο Panoramic i-Cockpit, με την εντυπωσιακή, υψηλής ανάλυσης, κυρτή οθόνη των 21 ιντσών κλέβει την παράσταση σε ένα περιβάλλον που δύσκολα βρίσκεις κάποιο μη ενδιαφέρον στοιχείο, ενώ για πρώτη φορά δεν κρύβεται από το πάνω μέρος του τιμονιού, όταν αυτό τοποθετείται στην ιδανική θέση. Λεπτομέρεια που ταλαιπώρησε σε πολλά μοντέλα της μάρκας στο παρελθόν. Το αριστερό μέρος της οθόνης έχει αναλάβει το ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ στα δεξιά βρίσκουμε το σύστημα πολυμέσων. Με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, εκτός του ότι δίνει πόντους οδηγοκεντρικότητας, κάνει την χρήση της σημαντικά ευκολότερη και ασφαλέστερη απαιτώντας ελάχιστη απόκλιση του βλέμματος από το δρόμο. Το καντράν υψηλής ευκρίνειας έχει υιοθετήσει νέα, εντυπωσιακά και ευανάγνωστα γραφικά, ενώ το σύστημα πολυμέσων έχοντας γρήγορη απόκριση, χρησιμοποιεί τη γενικότερη φιλοσοφία και διάταξη που έχουμε δει σε μοντέλα όπως το νέο 308. Αυτή φυσικά συμπεριλαμβάνει και τα εντυπωσιακά και συνάμα πρακτικά i-Toggles που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Εκτός του ότι ενισχύουν το ψηφιακό στοιχείο στην καμπίνα, ταυτόχρονα δίνουν άμεση πρόσβαση σε βασικά μενού και 10 διαφορετικές λειτουργίες, ανάλογα τις προτιμήσεις του οδηγού.

5

Από κάτω, βρίσκουμε μία σειρά από διακόπτες που εκ πρώτης όψεως θα νόμιζε κανείς πως είναι αφής, αλλά με τη χρήση τους καταλαβαίνουμε πως πρόκειται άψογα καμουφλαρισμένα φυσικά χειριστήρια. Το ίδιο ισχύει και για τα πλήκτρα που βρίσκονται πάνω στο διάκτινο τιμόνι με την χορταστική στεφάνη, το οποίο εξελίσσοντας ακόμη περισσότερη το σχεδιασμό ώστε να ταιριάζει με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, ενσωματώνει την καλαισθησία των pianoblack επιφανειών, σε ένα πιο εύχρηστο πακέτο φυσικών διακοπτών. Επιστρέφοντας στην έξυπνα σχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, κρυμμένη πάνω από τους διακόπτες που αναφέραμε παραπάνω και κάτω από τα i-Toggles υπάρχει μία επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για το κινητό, ενώ συνεχίζοντας προς τα πίσω συναντάμε μία σειρά από διακόπτες, ένας εκ των οποίων αφορά την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης. Ο επιλογέας του κιβωτίου, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής έχει μεταφερθεί στο πλάι της κολώνας του τιμονιού δίπλα ακριβώς στο κουμπί της εκκίνησης.

7

Η γενικότερη αίσθηση που προσφέρει η καμπίνα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί με καμία άλλη λέξη, εκτός από κορυφαία. Η ποιότητα των υλικών όπου κι αν αγγίξεις δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει, ενώ οι Γάλλοι έκαναν μία έξυπνη κίνηση, καμουφλάροντας όσες επιφάνειες χρησιμοποιούν σκληρό πλαστικό με μία επένδυση υφάσματος. Κάπως έτσι, το όλο περιβάλλον εύκολα διεκδικεί μία θέση στις πρώτες θέσεις της premium κατηγορίας, από όποια οπτική κι αν το δεις. Σχεδιαστικά έχουμε να κάνουμε ίσως με την πιο τολμηρή αλλά και επιτυχημένη προσέγγιση της κατηγορίας, με την αισθητική και την ατμόσφαιρα που δημιουργείται, ειδικά με τον κρυφό φωτισμό να σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Ποιοτικά, τόσο από πλευράς υλικών όσο και συναρμογής, το E-3008 παίρνει 10 με τόνο, με την προσεγμένη λογική να εντοπίζεται ακόμη και στον τρόπο που ανεβοκατεβαίνουν τα τζάμια.

7

Το σημαντικότερο και μάλιστα καλά… κρυμμένο πλεονέκτημα του 3008, είναι η χρηστικότητα. Κι αυτό, γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με μία καμπίνα που ποντάρει στον εντυπωσιασμό αφήνοντας την εργονομία στην άκρη. Αντιθέτως, χρησιμοποιώντας έξυπνες λύσεις όπως ο τεράστιος κρυφός χώρος αποθήκευσης στο εμπρός μέρος της κονσόλας, εκτοξεύει την άνεση που νιώθουν οι επιβάτες εντός του νέου C-SUV, στα ύψη. Συνολικά, έχουμε 17 αποθηκευτικές λύσεις που προσθέτουν 34 lt επιπλέον χώρου. Τέτοιες λεπτομέρειες λοιπόν, σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.730 mm), έχουν σαν αποτέλεσμα την δημιουργία ενός ιδανικού περιβάλλοντος για ταξίδι. Οι χώροι έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν, ενώ οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τους. Και πάλι όμως, αυτό δεν σημαίνει πως όλα είναι ρόδινα, με τον χώρο για τα πόδια να περιορίζεται σημαντικά όταν ο οδηγός ξεπερνά το 1,90. Ο χώρος αποσκευών  με το διπλό πάτωμα φτάνει τα 520 lt, καλύπτοντας εύκολα τις ανάγκες όλων των επιβατών.

6

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Ποιότητα υλικών
  • Ηχομόνωση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ανάρτηση
  • Κατανάλωση
  • Αυτονομία
  • Εξοπλισμός
ξινά
  • Ταχύτητα φόρτισης σε DC
  • Χώρος για τα πόδια πίσω επιβατών
  • Τιμή

Born to be… electric?

Αν και η ήπια υβριδική εκδοχή έμοιαζε να ταιριάζει άψογα στο σύνολο του νέου 3008, το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο ίσως είναι αυτό που πραγματικά αναβαθμίζει την όλη εμπειρία. Κι αυτό διότι η δημιουργία ενός ποιοτικού και premium προϊόντος ολοκληρώνεται χάρη στην ηρεμία και ραφιναρισμένη λειτουργία του αμιγώς ηλεκτροκινήτου συστήματος. Μπορεί να έχουμε στη διάθεση μας τη «βασική» ηλεκτρική έκδοση, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως απογοητεύει ή μοιάζει «λίγη». Αντιθέτως, η εξαιρετικά αποδοτική φύση του συνόλου είναι ένα από τα στοιχεία που εκπλήσσει ευχάριστα. Κίνηση στο E-3008 δίνει ένας ηλεκτροκινητήρας 210 ίππων με 345 Nm ροπή που βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου NMC 77 kWh(73 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας). Αυτό το πακέτο υπόσχεται σύμφωνα με την Peugeot 527 km αυτονομίας, ενώ στην έκδοση με το μοτέρ των 232 ίππων και τη μπαταρία των 103 kWh, το νούμερο αυτό αγγίζει τα 700 km. Όμως και η μικρότερη έκδοση έχει όλα τα εφόδια για να σε κερδίσει. Μπορεί ο κατασκευαστής να δηλώνει 16,8 kWh/100km μέση κατανάλωση, αλλά το E-3008 καταφέρνει στον πραγματικό κόσμο να κάψει ακόμα λιγότερο. Με πλήρη χρήση του κλιματισμού (αλλά και των αεριζόμενων καθισμάτων. Προνόμιο της έκδοσης GT) και φυσιολογική οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς, το trip computer εντός αστικού δικτύου σταμάτησε στις 15,7 kWh/100km, ενώ σε ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητες κοντά στα όρια ταχύτητας δεν ξεπέρασε τις 17 kWh/100km. Τα παραπάνω νούμερα μεταφράζονται εύκολα σε αυτονομία που ξεπερνά τα 450 km, κάνοντας ακόμη και τη «μικρή» έκδοση άκρως βιώσιμη, χωρίς το άγχος του range anxiety.

Δείτε ακόμη: Ξεπουλάει το νέο SUV της Peugeot – Έφτασε τις 67.000 παραγγελίες

Ρόλο σε αυτή την άψογη διαχείριση της ενέργειας παίζει και η αντλία θερμότητας η οποία μάλιστα αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Όσον αφορά τη μπαταρίες, χρησιμοποιούν αρχιτεκτονική 400V, είναι υγρόψυκτες, ενώ η μέγιστη ισχύς ταχυφόρτισης φτάνει τα 160 kW. Καλοδεχούμενη θα ήταν ελαφρώς υψηλότερη ισχύ, αλλά ακόμη κι έτσι μία φόρτιση από το 20% έως το 80% θα διαρκέσει κάτι λιγότερο από μισή ώρα. Για την πλήρωση του ίδιου ποσοστού σε wallbox με τον στάνταρ ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW (προαιρετικά διατίθεται και με ισχύ 22kW), θα χρειαστεί περίπου 4 ώρες και 50 λεπτά. Τέλος, να πούμε ότι το αυτοκίνητο προσφέρει και λειτουργίες V2G και V2L, για «έξυπνο» προγραμματισμό φόρτισης ή παροχή ρεύματος σε μια εξωτερική συσκευή. Από πλευράς επιδόσεων, το ηλεκτρικό 3008 με τους 210 ίππους ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 8,8 sec, ενώ η τελική είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 170 km/h. Νούμερα ικανοποιητικότατα για τη φύση του μοντέλου. Όπως έχουμε δει και στα υπόλοιπα αμιγώς ηλεκτρικά της μάρκας, έτσι κι εδώ, κάθε πρόγραμμα οδήγησης αντιστοιχεί και σε άλλες τιμές ισχύος και ροπής. Στο Eco το E-3008 αποδίδει 170 ίππους και 270 Nm. Στο Normal ανεβαίνει στους 191 ίππους και τα 300 Nm, ενώ μόνο στο Sport έχουμε την πλήρη ισχύ των 210 ίππων και 345 Nm.

4

Ρίχνοντας τη γερμανική αριστοκρατία

Πάνε οι εποχές που όταν κάποιος έψαχνε επίπεδο ποιότητας κύλισης αντίστοιχο του E-3008 θα αναζητούσε τους καταλόγους των γερμανικών εταιριών. Αρχικά, από τη στιγμή που θα βρεθείς για πρώτη φορά στη θέση του οδηγού, είναι αδύνατο να μην βολευτείς, ανεξαρτήτως αναστήματος. Τα τεράστια περιθώρια παραμετροποίησης (ρυθμίζονται ακόμη και οι επιφάνειες του καθίσματος που προσφέρουν την πλευρική στήριξη), συμπεριλαμβανομένου του τιμονιού, εγγυώνται την εύρεση της ιδανικής θέσης. Με το που κλείσει η πόρτα καταλαβαίνει κανείς, την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης. Το 3008 έχει αυξημένα ηχομονωτικά υλικά στους θόλους των τροχών, τον καθρέφτη του κινητήρα, ενώ ενισχυμένες είναι και οι γυάλινες επιφάνειες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, το περιβάλλον εντός της καμπίνας να απομονώνεται τελείως από ενοχλητικούς εξωτερικούς ήχους, δημιουργώντας τις ιδανικές συνθήκες ταξιδιού. Κατά την οδήγηση, το σύστημα ανάρτησης φαίνεται να διατηρεί την ιδανική ισορροπία. Έχοντας το πολύ βασικό πλεονέκτημα των πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το γαλλικό SUV καταφέρνει να σιδερώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με μαεστρία, διατηρώντας παράλληλα τη στιβαρότητα του αμαξώματος και εκμηδενίζοντας την οποιαδήποτε αίσθηση πλεύσης. Κάτι εντυπωσιακό αν σκεφτούμε πως το αυτοκίνητο της δοκιμής πατά και στους μεγαλύτερους τροχούς των 20 ιντσών.

4

Εντός πόλης, η ομαλή λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα χωρίς ξεσπάσματα κάνει και την παραμικρή μετακίνηση ξεκούραστη και ευχάριστη, ενώ σε αυτό συμβάλει και το ισχυρό σύστημα ανάκτησης, το οποίο θα φρενάρει αποτελεσματικά το αυτοκίνητο, χωρίς όμως να το ακινητοποιήσει πλήρως. Ακόμη ένα στοιχείο που καθιστά το E-3008 πολύ εύκολο στη χρήση σε αστικά κέντρα, είναι ο μικρός κύκλος στροφής των 10,6 μέτρων, επιτρέποντας στο αμάξωμα μήκους 4,5 μέτρων να μη δυσκολεύεται στα στενά. Ο αυξημένος όγκος δεν θα προβληματίσει, ενώ το ίδιο ισχύει και για την κεκλιμένη οροφή, με την περιμετρική ορατότητα να είναι εξαιρετική. Βγαίνοντας στον ανοιχτό δρόμο, οι 210 ίπποι κινούν με ζωντάνια το άνω των 2,1 τόνων SUV, χωρίς να «ιδρώνει» για να διατηρήσει υψηλές ταχύτητες. Και πάλι η εξαιρετική ηχομόνωση αναβαθμίζει την όλη εμπειρία, δίνοντας την ευκαιρία στους επιβάτες να αξιοποιήσουν το ισχυρό και ποιοτικό ηχοσύστημα της Focal.

Εκεί που θα περίμενε κανείς το μεγάλο βάρος να προβληματίσει είναι στον επαρχιακό δρόμο και ειδικά σε πιο σβέλτο ρυθμό. Σίγουρα, θα κάνει αισθητή την παρουσία του, αλλά ο τρόπος που η ανάρτηση θα το ελέγξει, χαρίζει μία ευχάριστη και οριακά σπορτίφ θα λέγαμε αίσθηση. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, με το σασί να μην έχει την τάση να ανοίξει την τροχιά του εμπρός άξονα. Αντιθέτως, «ακούει» στο γκάζι, επιτρέποντας στον οδηγό να το ζυγίσει και να βυθίσει το δεξί πεντάλ προοδευτικά από το μέσο της στροφής. Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, ενώ η τάση της ουράς να ανοίξει ελαφρώς την τροχιά της στο «άσε» είναι το αλατοπίπερο που ολοκληρώνει την εξίσωση. Τα φρένα (αεριζόμενη δίσκοι 365mm εμπρός και 356 mm πίσω), παρέχουν ικανοποιητική αίσθηση, συνυπάρχοντας αρμονικά με το σύστημα ανάκτησης. Το τιμόνι παρέχει επαρκή πληροφόρηση και ακρίβεια, αλλά το τεχνικό βάρος που προσθέτει το πρόγραμμα Sport δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην εμπειρία, ενώ εντός πόλης ελαφρώς θα κουράσει. Τέλος, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι από τη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας δεν λείπει τίποτα, ενώ άκρως θετικό είναι το γεγονός ότι λειτουργίες που απαιτούνται από τον νόμο, όπως η αναγνώριση των πινακίδων κυκλοφορίας και το σύστημα παρακολούθησης του οδηγού, υπάρχουν μεν, αλλά δεν «διαταράσσουν» την ηρεμία των επιβατών.

συμπέρασμα

Η Peugeot ήθελε να πετύχει την τέλεια παρτίδα με το νέο 3008 και μάλλον τα κατάφερε. Δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που καταφέρνει μεν να φέρει και θερμικά σύνολα, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρήσει κανείς πως κατασκευάστηκε μόνο με το γράμμα «E» στον τίτλο ως πρωταρχικό σκοπό. Εντυπωσιακό μέσα και έξω, ποιοτικό, πρακτικό, αποδοτικό και premium με το «Ρ» κεφαλαίο. Φυσικά αυτό έρχεται και με το ανάλογο κόστος, καθώς ακόμη και η βασική έκδοση Allure του συγκεκριμένου συνδυασμού ηλεκτροκινητήρα-μπαταρίας ξεκινά από 52.500 ευρώ, ενώ το GT από 55.800 ευρώ. Με την κρατική επιδότηση (9.000 €) η τιμή πέφτει στις 43.500 ευρώ, τοποθετώντας το κοντά στον premium ανταγωνισμό, που στα δικά μας μάτια, το ξεπερνά κιόλας. Ο τοκετός στέφθηκε με επιτυχία, ο απόγονος γεννήθηκε και ετοιμάζεται να βασιλέψει… Όπως ακριβώς αρμόζει σε ένα λιοντάρι.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...