Hyundai i20 1.4 CRDi

Η ισχυρή έκδοση diesel CRDi του i20, ενισχύει με τις αρετές της την καθημερινή οδήγηση

  • -
  • -
Ισχύς90 PS
Ροπή220 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h13,5 sec
Κατανάλωση μ.κ.4,1 lt/100km
Εκπομπές CO2106 gr/km
Euro NCAP
με μια ματιά

 Εύκολο και εύχρηστο το νέο i20, δίνει νέα ώθηση στην diesel πλευρά του με τον 1.400άρη πετρελαιοκινητήρα των 90 ίππων.

γλυκά
  • Ανανεωμένη σχεδίαση
  • Κατανάλωση
  • Ευελιξία – Άνεση
  • Ευκολία οδήγησης
  • Διαθέσιμοι Χώροι
  • Τιμή
ξινά
  • Λειτουργία κινητήρα σε σχέση με 1.1 CRDi
  • Μουντό εσωτερικό
  • Αίσθηση φρένων
απόψεις

Η διαφορά τιμής από το i20 1.1 Diesel είναι μικρή και η αλήθεια είναι πως θα επέλεγα το 1.4 αν η μικρότερη έκδοση δεν ήταν τόσο καλή. Προσωπικά, θεωρώ πως το εξαιρετικό 1.1 είναι η επιλογή στην πετρελαιοκίνητη γκάμα του i20, με το 1.4 να τη συμπληρώνει ιδανικά ως η λύση για όσους ταξιδεύουν συχνά.

Γιάννης Λημναίος

Παρά το γεγονός ότι η μεγαλύτερη ροπή και η δύναμη ψηλά σου δίνει έναν λόγο να το επιλέξεις αντί του μικρού diesel των 1.1 λίτρων, όλοι οι άλλοι είναι κατά. Δεν είναι μόνο το υψηλότερο τίμημα, αλλά το γεγονός ότι ο μικρός πετρελαιοκινητήρας είναι κάτω από το όριο των 100gr/km CO2. Στα αρνητικά σημειώστε την υπερβολική υποβοήθηση  όσο αυξάνουν οι στροφές λειτουργίας.

Βασίλης Παπαδόπουλος

Το Hyundai i20 ανανεώθηκε αισθητά. Δίπλα στη νέα έκδοση CRDi των 1.1 λίτρων, η πιο ισχυρή έκδοση diesel των 1,4 λίτρων συμπληρώνει το ενδιαφέρον για το νέο σουπερμίνι της Hyundai, το οποίο στη νέα του μορφή "μετράει" περισσότερο σαν diesel. Στο ανταγωνιστικό πεδίο μάχης των supermini, το παιχνίδι ανάμεσα στις diesel επιλογές έχει φουντώσει και το i20 έχει οπλιστεί κατάλληλα για τα νέα δεδομένα.


Αναβαθμισμένο

Νέο "βλέμμα" για το νέο Hyundai i20 το οποίο παρόλο που υπέστη ένα τυπικό facelift δείχνει αρκετά πιο φρέσκο στο μάτι. Παρόλο λοιπόν που δεν μιλάμε για εντελώς νέο μοντέλο, το i20 διαθέτει πλέον πιο έντονη προσωπικότητα, η οποία ξεκινά κυρίως από το «γελαστό» παρουσιαστικό του εμπρός μέρους. Η νέα μάσκα, ο καινούργιος προφυλακτήρα και τα πιο ευρωπαϊκά φωτιστικά σώματα δίνουν το στίγμα τους στην εμφάνιση του μικρού Hyundai και ακουμπάνε στη λογική του ολόφρεσκου νέου i30. Στο πίσω μέρος, έχουν διατηρηθεί πιο στενές σχέσεις με το παρελθόν, αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα ισορροπημένο σχήμα.

Στο εσωτερικό, η αναβάθμιση δεν αφορά τόσο τη σχεδίαση, όσο τη γενικότερη αίσθηση των πλαστικών και την ποιότητας κατασκευής. Τα υλικά δεν ακουμπάνε κορυφή, αλλά διαθέτουν καλή συναρμογή, ενώ το συνολικό αποτέλεσμα εκ των έσω πριμοδοτείται από την σωστή εργονομία. Οι πλούσιες εκδόσεις διαθέτουν πιο ποιοτικό προφίλ χάρη σε μικρές αισθητικές λεπτομέρειες που βελτιώνουν τη συνολική αίσθηση. Καλούς χώρους έχει να προσφέρει το i20 στο εσωτερικό, στοιχείο αναγκαίο για το προφίλ των αγοραστών που κυνηγά. Η περιμετρική ορατότητα είναι καλή, ενώ η θέση οδήγησης αποδεικνύεται ιδανική για την καθημερινή μετακίνηση. Εξαιρετικό συμπλήρωμα ο μεγάλος χώρος για τις αποσκευές, ο οποίος προσφέρει πρακτικό σχήμα και χωρητικότητα 295 lt.

Ευέλικτο και χρηστικό

Οι καλές εντυπώσεις από την πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,1 λίτρων, συνεχίζονται και με το πιο δυνατό, τετρακύλινδρο μοτέρ των 1,4 λίτρων. Με απόδοση 90 ίππων στις 4000 rpm και 220 Nm ροπής από τις 1500 rpm, προδιαθέτει για ευχάριστα πράγματα στο δρόμο. Δυνατός και πρόθυμος, διαθέτει μια μικρή υστέρηση χαμηλά, αλλά ξεπληρώνει με την ποιοτική λειτουργία του και την έλλειψη κραδασμών. Βέβαια, ένα μικρό σφύριγμα από το turbo γίνεται αντιληπτό στα αυτιά των επιβατών –παρά την καλή ηχομόνωση- αποτελώντας γνώρισμα μόνον της έκδοσης 1,4 λίτρων. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 συνολικά σχέσεις, με απλωμένη κλιμάκωση, προς όφελος της απόλυτης οικονομίας καυσίμου. Με το ενδιαφέρον στραμμένο στις επιδόσεις, η συγκεκριμένη εκδοχή του i20 μπορεί να μην εκπλήσσει με την απόδοση της (σε σχέση π.χ με το Toyota Yaris Diesel), δίνει ωστόσο σε κάθε περίπτωση ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα για την καθημερινή μετακίνηση. Στο νευραλγικό τομέα της κατανάλωσης το i20 σκοράρει καλά, αφού ζητά κατά μέσο όρο 6,0 lt/100km σε μικτή οδήγηση, χωρίς την βοήθεια συστήματος Start&Stop το οποίο χρεώνεται επιπλέον και απαλλάσσει εντελώς από τα τέλη κυκλοφορίας.

Ευχάριστα τα δεδομένα πίσω από το τιμόνι του νέου i20. Στο επίκεντρο τίθενται ο κινητήρας και το 6άρι κιβώτιο. Μπορεί να μην εκπλήσσεσαι από τις επιδόσεις, αλλά απολαμβάνεις ένα μεστό τράβηγμα και μια πολιτισμένη συνεργασία, που εξυπηρετούν το μεγαλύτερο μέρος των σημερινών οδηγών και επιβάλλουν ένα ήσυχο και άνετο ταξίδι. Κρατά από το προ-facelift μοντέλο όλα τα θετικά στοιχεία  και εμβαθύνει ακόμα περισσότερο όσον αφορά την λειτουργία της ανάρτησης και την ποιοτική κύλιση στο «δύσκολο» ελληνικό ανάγλυφο. Αποτελεσματικό και φιλικό για τον μέσο οδηγό, κοιτά τα ακριβότερα μοντέλα της κορυφής της κατηγορίας από απόσταση αναπνοής. Η αίσθηση από τιμόνι και φρένα δεν αποσκοπεί σε σπορ αναζητήσεις, αν και η σχετικά σφιχτή ανάρτηση δεν αφήνει το i20 να φλυαρεί όταν το πιέσεις. Πρωταγωνιστικό ρόλο εν κινήσει, έχει η ευελιξία και η ευκολία οδήγησης που προσφέρονται απλόχερα στον οδηγό. Μαζί με την δεδομένη οικονομία στην χρήση και την ανταγωνιστική τιμή, το i20 CRDi σε κάθε έκδοση του (1.1 και 1.4 lt) αποτελεί μια επιλογή που προσφέρει ουσία, χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς.

συμπέρασμα

Αποτελεσματικό και σημαντικά ανανεωμένο το νέο i20, βάζει πάλι σοβαρή υποψηφιότητα ανάμεσα στις value for money επιλογές της κατηγορίας - και όχι μόνον. Οι diesel εκδόσεις κλέβουν τις εντυπώσεις στην ανανεωμένη γκάμα του. Αν και ο 1,4 λίτρων diesel δίνει σπιρτάδα και οικονομία, η έκδοση CRDi των 1,1 λίτρων που έχουμε δοκιμάσει, δίνει τελικά πιο ραφιναρισμένο αποτέλεσμα στην καθημερινή οδήγηση, παρά τις λιγότερο σπιρτόζικες επιδόσεις της. Η διαφορά στην τιμή ανάμεσα στις δύο εκδόσεις είναι ωστόσο μικρή, οπότε για όποιον κάνει συχνά ταξίδια (π.χ. επαγγελματικά) η έκδοση 1.4 είναι πιο λογική επιλογή.

VIDEOS

Hyundai i20-2012

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...