Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDΤΙ Auto

Η diesel πλευρά του Insignia, βελτιώνει τον χαρακτήρα του

  • -
  • -
Ισχύς130 PS
Ροπή300 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h10,8 sec
Κατανάλωση μ.κ.6,6 lt/100km
Εκπομπές CO2175 gr/km
Euro NCAP
με μια ματιά

Μια ιδανική έκφανση του πληθωρικού Insignia Sports Tourer

γλυκά
  • Εξωτερική σχεδίαση
  • Λειτουργία Κινητήρα
  • Οδική συμπεριφορά
  • Πρακτικότητα
ξινά
  • Εργονομία
  • Βάρος
  • Τιμή
απόψεις

Από τις αρμονικότερες εκδόσεις του Insignia που έχω οδηγήσει, αν όχι η πιο αρμονική. Ο 2λιτρος diesel κουμπώνει περίφημα στο κομψό καλούπι του Sports Tourer, προσφέροντας από τη μια οικονομία και ξεδιπλώνοντας από την άλλη τις αρετές του πλαισίου. Αυτό το Opel, εκτός από ευχάριστο σε εμφάνιση είναι απολαυστικό και στην οδήγηση.

Γιάννης Λημναίος

Ώριμο πλέον το μεσαίο Opel, έχει βολευτεί στην κατηγορία και χαίρει εκτίμησης, κυρίως χάρη στο καλοσχηματισμένο κορμί του. Η έκδοση Sports Tourer δεν χαλάει τις αναλογίες του Insignia και αποτελεί μια εύπεπτη λογική εκδοχή του σχήματος της 4θυρης/5θυρης έκδοσης. Η πρακτικότητα και η προσφορά σε χώρους χτυπά «ταβάνι» στο Insignia Sports Tourer και σε συνδυασμό με τον «αμαρτωλό» για τα ελληνικά πλέον δεδομένα 2,0 λίτρων diesel κινητήρα, δημιουργεί μια πετυχημένη πρόταση ενός σύγχρονου μεσαίου οικογενειακού, με αγάπη για τα ταξίδια.

 

Χώρος για όλους

Η καλλίγραμμη φιγούρα του Insignia δεν χαλάει στη έκδοση Sports Tourer. Διαθέτει το ίδιο μεταξόνιο με την 4θυρη/5θυρη έκδοση 2737 mm, καθώς και το ίδιο συνολικό πλάτος. Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 78 mm, φτάνοντας σχεδόν τα 5 μέτρα (4908 mm).  Άνοδο έχουμε όπως είναι φυσικό και στο χώρο για τις αποσκευές, ο οποίος είναι κατά 40 lt μεγαλύτερος από της 4θυρης έκδοσης και κατά 10 lt από της 5θυρης, έχοντας πλέον συνολική χωρητικότητα 540 lt. Το πίσω διαιρούμενο κάθισμα 60:40 αναδιπλώνεται εύκολα, δημιουργώντας έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης 1530 lt.

Η σχεδίαση της καμπίνας παραμένει σύγχρονη και ευχάριστη στο μάτι, με τα υλικά να είναι ως ένα βαθμό ποιοτικά και την εργονομία να ακολουθεί τη μοντέρνα λογική της Opel, απαιτώντας μια μικρή περίοδο εξοικείωσης για τον οδηγό. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι εξαιρετικά  πλούσιος, οι χώροι για μικροαντικείμενα αρκετοί και γενικότερα η αίσθηση της ζεστής φιλοξενίας κυριαρχεί, στο «οικογενειακών προδιαγραφών» εσωτερικό του Insignia Sports Tourer.

 

Ιδανικός συνδυασμός

Ήρεμη δύναμη ο κινητήρας diesel των 2,0 λίτρων του Insignia. Με 160 ίππους και 350 Nm ροπής κινεί άνετα το βαρύ σκαρί του Sports Tourer. Μπορεί να μην είναι ο πιο πολιτισμένος diesel της «πιάτσας», διαθέτει όμως ομαλή λειτουργία και σωστά απλωμένη ροπή. Ευχάριστη προσθήκη το αυτόματο κιβώτιο του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, το οποίο ταιριάζει με το χαρακτήρα της έκδοσης. Η συνεργασία με το diesel μοτέρ και η κλιμάκωση των σχέσεων, προτάσσουν την ήρεμη οδήγηση, αλλά χωρίς να στερούν το νεύρο από το πληθωρικό Insignia. Η κατανάλωση είναι απολύτως λογική για το ύφος και το βάρος του μοντέλου, με μια μέση τιμή των 8,0 lt/100km για μικτή χρήση να επιτυγχάνεται με σχετική ευκολία.

Αναβαθμισμένη κύλιση και σωστή οδική συμπεριφορά πλαισιώνουν τον αξιοπρεπή diesel κινητήρα, δημιουργώντας μια από τις πιο ευχάριστες πτυχές του Insignia, που έχουμε οδηγήσει επί ελληνικού εδάφους. Η ανάρτηση κοιτά τον τομέα της άνεσης -αν και προδίδεται εν μέρει από τους τροχούς των 18 ιντσών- στοιχείο που ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του μοντέλου και εξυπηρετεί το μακρινό ταξίδι.
Στην καθημερινότητα, η ευελιξία του Insignia Sports Tourer είναι καλή για το μέγεθος του, το τιμόνι αν και με έντονα τεχνητή πληροφόρηση εξυπηρετεί τον μέσο οδηγό, ενώ σωστή είναι η ανταπόκριση των φρένων. Ουδέτερο και ευθύβολο, το diesel Insignia δείχνει στο δρόμο το ασφαλές προφίλ του, χωρίς να «ευνουχίζει» το οδηγικό ενδιαφέρον του οδηγού. Εκτός από τη βασική ρύθμιση (Normal) για το πακέτο ανάρτηση-τιμόνι-απόκριση κινητήρα, υπάρχουν και τα προγράμματα  του πακέτου FlexRide: Sport και Tour που προσφέρουν εναλλακτικές επιλογές, κυρίως στον τομέα της αίσθηση για τον οδηγό.

συμπέρασμα

Πιο ώριμο από ποτέ, το diesel Insignia Sports Tourer ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό ότι υπόσχεται. Η πρακτικότητα και ο οικογενειακός προσανατολισμός συνδέονται με ένα σωστό οδηγικά πακέτο και έναν κινητήρα που προσφέρει καλές επιδόσεις, με σωστή κατανάλωση. Προβληματισμός προκύπτει από τον κυβισμό του ικανού δίλιτρου diesel CDTi των 160 ίππων, ο οποίος δύσκολα προβάλλει αντίσταση στο νομοθετικό πλαίσιο φορολόγησης της χώρας μας, που τον βάζει επί της ουσίας στο περιθώριο των προτιμήσεων των περισσοτέρων αγοραστών της κατηγορίας, δυστυχώς…

VIDEOS

Opel Insignia Sports Tourer

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...