5 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με εργοστασιακό LPG έως 10.000 €
Έχοντας τοποθετημένο το κιτ υγραεριοκίνησης από το εργοστάσιο, αυτά τα μοντέλα προσφέρουν οικονομία και σιγουριά στην αξιοπιστία τους.
- -
- -
Αναζητώντας ανάμεσα στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της αγοράς, υπάρχουν πολλές προτάσεις με υγραέριο (LPG) σε όλες τις κατηγορίες. Τα περισσότερα από αυτά είναι μετατροπές που έγιναν σε ελληνικά συνεργεία, ωστόσο δεν λείπουν και οι προτάσεις με κιτ υγραεριοκίνησης από το εργοστάσιο προσφέροντας αυξημένη σιγουριά στους τομείς της ασφάλειας και της αξιοπιστίας. Πρόκειται για δημοφιλή μοντέλα στην ελληνική αγορά, τα οποία διέπρεψαν σε πωλήσεις ανεξαρτήτως κινητήρα.
Καίγοντας το φθηνότερο καύσιμο της αγοράς, το κέρδος σε οικονομία είναι πολύ μεγάλο. Οι καθημερινές μετακινήσεις εκτελούνται αγχολυτικά, καθώς οι επισκέψεις στα πρατήρια είναι αραιές και καθόλου… εφιαλτικές. Στη λίστα προτιμήσαμε τα μοντέλα που έρχονται με υγραέριο από το εργοστάσιο, καθώς είναι πιο εύκολο να τα εμπιστευθεί ο υποψήφιος αγοραστής. Σίγουρα, υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα που έγιναν μετατροπή σε LPG από αξιόλογα συνεργεία στη χώρα μας, ωστόσο πολλοί ενδιαφερόμενοι διστάζουν να τα επιλέξουν.
Παρακάτω ακολουθούν σε αλφαβητική σειρά 5 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από διάφορες κατηγορίες, τα οποία καίνε υγραέριο-LPG από το εργοστάσιο και έχουν τιμή έως και τις 10.000 €!
Dacia Duster
Αν και η σημερινή του γενιά είναι πολύ δημοφιλής με κινητήρα υγραερίου, το Dacia Duster ήταν διαθέσιμο με εργοστασιακό σύστημα και στην προηγούμενη γενιά του. Στη χώρα μας δεν αποδείχθηκε τόσο εμπορικό, όμως με την πάροδο των χρόνων έχουν γίνει εισαγωγή πολλά μεταχειρισμένα Dacia Duster LPG. Στην αγορά δεν ξεπερνούν τις 10.000-11.000 €, ένα ποσό το οποίο είναι πολύ ικανοποιητικό βάσει των χώρων του αυτοκινήτου και τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που εξασφαλίζει το SUV αμάξωμα. Συνοδεύεται από ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.6 λίτρων με 105 ίππους.
FIAT Punto
Ένα από τα πιο επιτυχημένα supermini όλων των εποχών είναι το FIAT Punto. Το υγραέριο είναι πολύ δημοφιλές σαν καύσιμο στην Ιταλία, οπότε το εργοστάσιο έφτιαχνε και εκδόσεις LPG. Το ιταλικό μοντέλο πόλης έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστο ως προς τους περισσότερους τομείς και οι επιλογές στην αγορά, είναι αρκετές. Ωστόσο, πολλά από τα μεταχειρισμένα LPG στη χώρα μας είναι εισαγωγής από την Ιταλία, οπότε ένα καλό μηχανικό… check up και ένας έλεγχος ιστορικού, επιβάλλονται. Εξοπλίζεται με ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1.4 λίτρων με 77 ίππους, που δεν διεκδικεί δάφνες επιδόσεων αλλά είναι αξιόπιστος.
Hyundai i10
Το Hyundai i10 έφερε νέο αέρα στα αυτοκίνητα πόλης από την πρώτη του γενιά. Η κορεάτικη φίρμα είχε λανσάρει και εκδόσεις υγραερίου που πρακτικά… εκμηδένιζαν το κόστος χρήσης του, προσφέροντας πρωτόγνωρα επίπεδα οικονομίας στις μετακινήσεις του ιδιοκτήτη. Ανάμεσα στα προσόντα του σίγουρα συγκαταλέγονται και οι γενναιόδωροι χώροι της καμπίνας, όπως και οι σύγχρονες τεχνολογίες που ενσωματώνει. Στην αγορά των μεταχειρισμένων υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα για να επιλέξει κανείς. Εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο 1.000άρη με 67 ίππους, «πακέτο» με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και αρκετά… κοντή κλιμάκωση.
Δείτε ακόμη: 5 μεταχειρισμένα SUV με υγραέριο έως 12.000 €
Opel Adam
Στη συγκεκριμένη λίστα, το Opel Adam αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση για εκείνους που ζητούν χαμηλά κόστη μετακίνησης, αλλά και υψηλό επίπεδο αισθητικής από το αυτοκίνητό τους. Το γερμανικό μοντέλο πόλης διέθετε αμέτρητους συνδυασμούς σε οπτικό επίπεδο, για να το φέρει στο δικό του γούστο κάθε ιδιοκτήτης, σηκώνοντας ψηλά τη σημαία του στυλ. Οι επιλογές ήταν τόσες που ήταν πολύ δύσκολο να παραχθούν δύο ακριβώς ίδια Adam από την Opel! Ήταν διαθέσιμο σε έκδοση με εργοστασιακό υγραέριο και ο κινητήρας κάτω από το καπό ήταν ένας 1.400άρης με 87 ίππους.
Opel Corsa
H Opel πέρασε από μια περίοδο που συνήθιζε να προσφέρει τα μοντέλα της σε εκδόσεις υγραερίου. Το Corsa δεν αποτέλεσε εξαίρεση και μάλιστα, είχε αξιόλογη εμπορική πορεία, κάτι που σημαίνει ότι σήμερα, οι επιλογές στα μεταχειρισμένα είναι αρκετές. Η πιο πρόσφατη γενιά του που ήταν διαθέσιμο με LPG ήταν η αμέσως προηγούμενη από τη σημερινή (Corsa E). Διατηρούσε όλα τα πλεονεκτήματα του μοντέλου, όπως η αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, η πολύ καλή ποιότητα και η στιβαρή κατασκευή, ενώ ο 1.400άρης των 90 ίππων που έκαιγε LPG μηδένιζε τα έξοδα του ιδιοκτήτη όταν έφτανε η στιγμή επίσκεψης στο βενζινάδικο. Εδώ μπορείτε να δείτε και τη δοκιμή μας.