Μεταχειρισμένο Ford Fiesta (2002-2008)
Οι καλοί χώροι και η εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο είναι τα δύο βασικά όπλα του Fiesta 6ης γενιάς
- -
- -
Tι να προσέξω
Πολλά Fiesta κυρίως μέχρι τα 1,4 λίτρα βενζίνης χρησιμοποιήθηκαν σαν εταιρικά αυτοκίνητα. Συνήθως είναι φορτωμένα με χιλιόμετρα και δεν έχουν υποστεί την καλύτερη δυνατή χρήση, αν και αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Προτιμήστε τις 16βάλβιδες εκδόσεις με τους κινητήρες των 1,25 και 1,4 λίτρων για κυρίως αστική χρήση. Το 1600άρη με τους 100 ίππους είναι πιο ολοκληρωμένο και θα κάνει πιο άνετο ταξίδι φορτωμένο.
γλυκά
- Εσωτερικοί Χώροι
- Οδική Συμπεριφορά
- Χειροκίνητα κιβώτια
- Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης
ξινά
- Μουντό εσωτερικό
- Σκληρή ανάρτηση
Ψάξε για μεταχειρισμένο Ford Fiesta MK6 στο gocar.gr
Σημαντικά αναβαθμισμένο παρουσιάστηκε το 2002 το Fiesta 6ης γενιάς. Σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα η ευρυχωρία στο εσωτερικό, που μετέτρεψε το Fiesta σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό για την εποχή του supermini. Η μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση ενίσχυσε την απήχηση στο αγοραστικό κοινό. Ήταν το δεύτερο μοντέλο, μετά το Focus πρώτης γενιάς που ανέλαβε να «ξεπετάξει» πάνω από τη Ford το μανδύα του συντηρητισμού που κυριαρχούσε τα προηγούμενα χρόνια.
Μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας δεν υπήρξαν. Προσοχή στις εκδόσεις
με το αυτόματο κιβώτιο Durashift 1.4 λίτρων, μπορεί να διαθέτουν
κάποιες δυσλειτουργίες, με ακριβό κόστος επισκευής. Τα εμπρός
καθίσματα στις 3θυρες εκδόσεις, προκαλούν κάποια μικρά προβλήματα
στην ανάκληση, ενώ υπάρχουν μερικές περιπτώσεις με προβλήματα στα
λαμπάκια του πίνακα οργάνων. Οι κινητήρες σε γενικές γραμμές είναι
αξιόπιστοι, αλλά θέλει να δώσετε προσοχή για σημάδια κακής
συντήρησης. Επιπλέον, έχουν καταγραφεί περιπτώσεις με
προβληματικούς εγκέφαλους – ECU – μια ζημιά που απαιτεί υψηλό
κόστος αποκατάστασης.
Kινητήρες – εκδόσεις
Οι εκδόσεις βενζίνης είχαν όπως ήταν φυσικό την μεγαλύτερη απήχηση. Στην βάση βρίσκονταν ο 8βάλβιδος κινητήρας των 1,3 λίτρων με 68 ίππους, που εξόπλιζε τις «φτωχές» σε εξοπλισμό βασικές εκδόσεις. Δυνατοί παίκτες στο ελληνικό τερέν αποδείχτηκαν οι κινητήρες Zetec-S 1.25 και 1.4 λίτρων με 75 και 80 ίππους αντίστοιχα. Ο μεγαλύτερος 1.6 λίτρων με τους 100 ίππους, βρήκε απήχηση, σε μια εποχή που τα 1.600 cc δεν ήταν ενοχοποιημένα. Η κορυφαία έκδοση ST των 2,0 λίτρων, μπορεί να μην εντυπωσίαζε σε επιδόσεις με τους 150 ίππους, είχε όμως «ξυραφένια» συμπεριφορά στο δρόμo και το σαφές 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι εκδόσεις diesel των 1,4 και 1,6 λίτρων με κινητήρες συ νεργασίας PSA είχαν εξαιτίας της απαγόρευσης κυκλοφορίας των diesel στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα περιορισμένη απήχηση και βρίσκονται κυρίως στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένα εισαγωγής.
- 4κύλινδρος, ατμοσφαιρικός, 1.3 λίτρων (8valve), 68 PS
- 4κύλινδρος, ατμοσφαιρικός 1.25 λίτρων, 75 PS
- 4κύλινδρος , ατμοσφαιρικός 1.4 λίτρων, 80 PS
- 4κύλινδρος , ατμοσφαιρικός 1.6 λίτρων, 100 PS
- 4κύλινδρος, ατμοσφαιρικός 2.0 λίτρων, 150 PS(ST)
- 4κύλινδρος, turbodiesel, 1.4 λίτρων, Duratorq, 68 PS
- 4κύλινδρος, turbodiesel, 1.6 λίτρων, Duratorq, 90 PS
Η πορεία του στην αγορά ήταν εξαιρετική με 3θυρες και 5θυρες
εκδόσεις, με το facelift μοντέλο στα τέλη του 2005 να υιοθετεί
μικρές αισθητικές διαφορές και να δείχνει πιο κοντά στις εξελίξεις
της εποχής του.
- 3θυρο
- 5θυρο
- 3θυρο 2.0lt ST
Ψάξε για
μεταχειρισμένο Ford
Fiesta MK6
στο gocar.gr
Η καμπίνα
Το βασικό πλεονέκτημα του Fiesta 6ης γενιάς είναι οι
διαθέσιμοι χώροι η ευκολία με την οποία βολεύεται κανείς
παραπέμπουν σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ο χώρος για τα
γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Το ταμπλό διαθέτει σωστή
εργονομία και καλή συναρμογή, με σκληρά πλαστικά και καθίσματα. Η
ποιότητα κατασκευής είναι καλή, ενώ η «μουντή» ατμόσφαιρα που
ενέπνεε αρχικά, διορθώνεται με τις ταπετσαρίες και τις διχρωμία στο
ταμπλό μερικών εκδόσεων του facelift.
Στο δρόμο
Εξαιρετικό στο δρόμο το Fiesta 6ης γενιάς,
κυριαρχούσε στην κατηγορία. Ουδέτερο στις στροφές και ευθύβολο στην
ευθεία διέθετε ισορροπημένη συμπεριφορά και σπορ στοιχεία. Στα
παραπάνω συνηγορούσαν το καλό σε αίσθηση υδραυλικό τιμόνι και ο
σωστός επιλογέας ταχυτήτων. Οι πιο σφιχτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση
έκοβαν κάποιους πόντους από την συνολική άνεση. Κορυφαία η έκδοση
ST, χαρακτηρίζονταν από το ουδέτερο πάτημα της και την
αποτελεσματικότητα της στο δρόμο. Οι εκδόσεις «S» με κινητήρες 1,4
και 1,6 λίτρων βενζίνης, είχαν διαφορετικές ρυθμίσεις και μετέφεραν
στο δρόμο κάτι από την αίγλη του δίλιτρου ST.
Ψάξε για
μεταχειρισμένο Ford Fiesta
MK6 στο gocar.gr
συμπέρασμα
Καλή επιλογή για αυτόν που αναζητά μεταχειρισμένο supermini με καλούς χώρους και ενδιαφέρουσα παρουσία στο δρόμο, ενώ οι θερμόαιμοι θα εκτιμήσουν τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του ST