Classic Car: Βασικές συμβουλές πριν και μετά την αγορά (Μέρος 3ο)
Το βασίλειό μου για ένα φανοποιό.
- -
- -
Δεν χρειάζεται να σας αποκρύψουμε το γεγονός, ότι εδώ κρίνονται όλα. Πόσο καλός είναι ο φανοποιός σας, είναι διατεθειμένος να «βάλει» μεροκάματα πάνω στην καρότσα, ή θα το πλακώσει στον στόκο; Γιατί καινούργια λαμαρίνα πολύ φοβόμαστε ότι δεν θα βρείτε, εάν και έχετε προτιμήσει άτι από το Ηνωμένο Βασίλειο όπου η αγορά των κλασικών αυτοκινήτων διαθέτει σχεδόν τα πάντα. Έτσι ένας καλός φανοποιός που θα πρέπει να κόψει και να ράψει πριν βάψει είναι must. Αλλά άντε να βρεις καλό φανοποιό που θα είναι διατεθειμένος να ξοδέψει μερόνυχτα πάνω στη λαμαρίνα σας σε λογικές τιμές.
Το οπτικό αποτέλεσμα είναι πάντα σημαντικό, αλλά μην πιστεύεται ποτέ ότι τα παλιά αυτοκίνητα διέθεταν την ποιότητα των καινούργιων, αφού τα υλικά και η μέθοδος βαφής έχουν κάνει πολλά σημαντικά βήματα. Αν επιχειρήσετε λοιπόν να το βάψετε με παλαιού τύπου χρώματα (τα οποία όμως πολύ δύσκολα θα βρείτε) και παλαιές μεθόδους μην περιμένετε το βάθος και τη λάμψη των σημερινών αυτοκινήτων. Πάντως αυτό που μπορείτε (και πρέπει) να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε όλα τα καινούργια υλικά μόνωσης και προστασίας. Η ακριβής απόχρωση άλλωστε είναι και αυτή must!
Όλα πρέπει να μπουν στη θέση τους και μάλιστα με προσοχή
Τεράστια προσοχή απαιτείται γιατί ο διάβολος πάντα κρύβεται στη λεπτομέρεια. Ένα στεφάνι φαναριού οξειδωμένο και ένα γυαλιστερό, ένα γυαλάκι φαναριού «θολωμένο» από τον ήλιο και ένα καθαρό σίγουρα θα χαλάσουν το τελικό αποτέλεσμα. Γι’ αυτό ή θα πρέπει και τα δύο να είναι γυαλιστερά, ή αν δεν μπορεί να γίνει αυτό καλό θα ήταν να είναι και τα δύο οξειδωμένα. Μόνο έτσι θα πετύχουμε ένα ισορροπημένο αποτέλεσμα. Ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα παλαιό αυτοκίνητο και δεν είναι απαραίτητο να φαίνεται καινούργιο.
Αυτοσυγκρατηθείτε, ποτέ μην το παρακάνετε
Από αυτό το τελευταίο να τονίσουμε ότι ο στόχος μας δεν είναι να παρουσιάσουμε ένα αποτέλεσμα καλύτερο από αυτό που κύλησε από τη γραμμή παραγωγής, αλλά ένα αυτοκίνητο σαν να βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Γι αυτό να μην το παρακάνετε, μην το γυαλίσετε υπερβολικά, μην το χρωμιώσετε εκεί που δεν πρέπει, μην το κάνετε περισσότερο λαμπερό από ότι ήταν στην πραγματικότητα, γενικά συγκρατηθείτε και μην το παρακάνετε.